بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس به آرامش نیاز دارد/ خلا هافبک طراح مشهود است/ امیدوارم سرخ‌پوشان مقابل گل‌گهر پیروز شوند

۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۵۶۵۹۰
پرسپولیس به آرامش نیاز دارد/ خلا هافبک طراح مشهود است/ امیدوارم سرخ‌پوشان مقابل گل‌گهر پیروز شوند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: ما پیشکسوتان پرسپولیس از دکتر سجادی خواهش می کنیم خیلی زود شرایط پرسپولیس را سر و سامان دهند و در گام اول مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تیم را مشخص کنند تا مشکلات بعدی در ادامه حل شود و با ترزیق پول شرایط عادی در باشگاه حکمفرما شود و آرامش به پرسپولیس بازگردد.

بهزاد داداش زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت فعلی پرسپولیس اظهار داشت: در مصاحبه های قبلی ام هم گفته بودم که پرسپولیس امسال کار سختی دارد. این باشگاه با مشکلاتی روبرو است که تاثیرات این مشکلات در بازی های اخیر بیش از پیش مشهود شده است. در بازی برابر استقلال تاجیک با وجود پیروزی پرسپولیس، مشخص بود این تیم با مشکلاتی روبرو است، موضوعی که در دیدار مقابل الهلال منجر به شکست تلخی برای سرخ پوشان شد. درست در زمانی که کادر فنی برای خرید مهره های مورد نظرش برنامه ریزی کرده بود، پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شد و بحران مالی هم برای باشگاه پیش آمد تا همه مسائل پرسپولیس تحت تاثیر این مشکلات قرار بگیرد.

او افزود: پرسپولیس 5 قهرمانی متوالی را در لیگ برتر به دست آورد اما این مشکلات با رفاقت و همدلی بین اعضای تیم تا حدود بسیار زیادی مخفی مانده بود اما نمی توان تا ابد با همدلی و رفاقت کار را پیش برد. این حق پرسپولیسی ها نیست که تکلیف مدیریتش نامشخص باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در حضور وزیری از خانواده و جنس ورزش، همه ما این توقع را داریم که مشکلات پرسپولیس حل و فصل شود. ما پیشکسوتان پرسپولیس از دکتر سجادی خواهش می کنیم خیلی زود شرایط پرسپولیس را سر و سامان دهند و در گام اول مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را مشخص کنند تا مشکلات بعدی در ادامه حل شود و با ترزیق پول شرایط عادی در باشگاه حکمفرما شود و آرامش به پرسپولیس بازگردد. صدری در این مدت برای حل مشکلات تلاش زیادی کرده اما او به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد. برای پرسپولیس که هواداران زیادی دارد دردآور است که آرامش در این باشگاه حاکم نباشد. این مشکلات هواداران را اذیت می کند و برای پیشکسوتان هم دغدغه است.

داداش زاده با تاکید بر تاثیر مشکلات روحی در شرایط فنی و فوتبالی پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: مشکلات روحی و روانی بدون شک مسائل فنی را تحت الشعاع قرار می دهد و بازیکن و مربی نمی تواند با آرامش در زمین حضور پیدا کند. پرسپولیس اگرچه برابر نساجی به پیروزی رسید اما در همان دیدار زنگ خطر برای این تیم به صدا در آمد، مساله ای که در بازی مقابل آلومینیوم، با شکست پرسپولیس مشهودتر از قبل شد. آلومینیوم تیم خوبی است و این برد مبارکش باشد اما پرسپولیسی ها در آن دیدار از روزهای خوب خود دور بودند و همین مساله به آلومینیوم کمک کرد تا از مشکلات پرسپولیس به نفع خود بهره ببرد.

هافبک پیشین سرخ ها در خصوص نیازهای پرسپولیس برای رفع مشکلات فنی اش خاطرنشان کرد: به نظرم جذب یک دفاع راست و دفاع وسط و همین طور  بازیکن طراح و توپ پخش کن نیاز مهم پرسپولیس است. متاسفانه پرسپولیس در بازی های اخیرش با دو هافبک تدافعی (سرلک و اسدی) به میدان می رود. در حالی که در مجموع بازیکن طراح در ایران کم است، نورالهی در فصول اخیر این مسوولیت را در خط میانی پرسپولیس برعهده داشت اما پس از جدایی او از این تیم، خلا او هنوز پر نشده و پرسپولیس در حال حاضرتوپ پخش کن ندارد و همین موضوع باعث شده است زهر خط حمله گرفته شود.

او در پایان در مورد بازی پیش روی پرسپولیس برابر  تیم فوتبال گل گهر تاکید کرد: همه بازی های پرسپولیس سخت است و تیم ها برای بازی روبروی این تیم انگیزه زیادی دارند. امیدوارم پرسپولیس بتواند در این بازی در کسب نتیجه موفق عمل کند و خاطره تلخ شکست در اراک را به دست فراموشی بسپارد.

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز