مدیر آکادمی تنیس مومن زاده اصفهان:

لیگ تنیس بانوان در اصفهان، فرصت مهمی برای ارائه پیشرفت تنیس بازان ایران است

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۵۸۱۷۲
لیگ تنیس بانوان در اصفهان، فرصت مهمی برای ارائه پیشرفت تنیس بازان ایران است
ندا مومن زاده اهمیت لیگ تنیس بانوان را فرصتی برای رقابت مهیج تنیس بازان برتر ایران دانست که در بستر رقابتی لیگ، پیشرفت تنیس بانوان ایران را به منصه ظهور رسانند.

به گزارش برنا، مدیر آکادمی تنیس مومن زاده اصفهان از میزبانی این آکادمی در رقابت های لیگ تنیس بانوان خبر داد و اظهار داشت: مسابقات لیگ تنیس بانوان از ١٦ تا ٢٦ آبان به میزبانی اصفهان در آکادمی تنیس مومن زاده در مجموعه ورزشی انقلاب اصفهان برگزار می شود تا برترین تنیس بازان کشورمان در قالب تیم های مختلف، رقابت های مهیجی را برای راهیابی به رقابت های لیگ برتر فصل آینده برگزار کنند.

ندا مومن زاده گفت: هشت تیم برتر این رویداد جواز حضور در لیگ برتر را بدست می آورند و بقیه تیم ها در لیگ دسته اول و دسته دو فصل آینده رقابت خواهند داشت که این نحوه برگزاری با توجه به وقفه ای که بین رقابت های لیگ تنیس بانوان، بوحود آمده بود، منطقی به نظر می رسد.

او پیشرفت تنیس بانوان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: شکی نیست که سطح تنیس بانون ایران ارتقا یافته و مصداق بارز آن را باید موفقیت چهره های موفق این روزهای تنیس بانوان از جمله مشکات الزهرا صفی دانست که با راهیابی به رویداد گرند اسلم، شایستگی های تنیس بانوان ایران را به منصه ظهور رساند و قطعا این موفقیت مهم می تواند در جامعه ی تنیس بانوان ادامه یابد.

عضو کمیته باشگاه های فدراسیون گفت: این مسابقات فرصت دیگری برای شایستگی های تنیسورهایی است که می توانند قابلیت های خود را بار دیگر نشان دهند و آکادمی تنیس مومن زاده هم تمام تلاش خود را انجام داده تا با ایجاد  شرایط مناسب، زمینه میزبانی و رقابت های خوبی را فراهم کند.

او با بیان اینکه جایزه تیم های برتر این مسابقات ١٥٠ میلیون تومان است، اظهار داشت: برگزاری رقابت های لیگ اتفاق مهمی است و فدراسیون هم جایزه مناسبی در نظر گرفته از طرفی رقابت های لیگ فرصت خوبی برای بازیکنان است که در قالب قرارداد معین و حرفه ای فعالیت های تنیسی خود را ادامه دهند.

مومن زاده در پایان گفت: میزبانی لیگ تنیس در اصفهان هم فرصت خوبی برای رونق و هیجان جدید در این شهر است تا با برگزاری این رویدادهای مهم باز هم تنیس این استان که از جمله استان های موفق در سال های گذشته بوده جان تازه ای بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز