احسان خرسندی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس به شرایط آرمانی می‌رسد/ گلزنی فقط وظیفه مهاجمان نیست

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۸۲۹۰
پرسپولیس به شرایط آرمانی می‌رسد/ گلزنی فقط وظیفه مهاجمان نیست
مهاجم سال‌های قبل پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال با تغییرات زیادی فصل را آغاز کرده و نفرات جدید برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیازمند زمان هستند و این اتفاق به طور حتم در پرسپولیس رخ می‌دهد‌.

احسان خرسندی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گرده ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت حال حاضر تیم نونهالان پرسپولیس اظهار داشت: سال قبل تقریبا تمام بازیکنان این رده از جمع ما جدا شدند و برای بستن تیم جدید با اعلام فراخوان از بین بازیکنان تستی نیروهای مورد نظر را جذب کردیم، با این حال نتایجی که تا امروز کسب کردیم برای ما راضی کننده نبوده و قول می‌دهیم در ادامه راه شرایط بهتری را رقم بزنیم. تقریبا در روزهای پایانی نقل و انتقالات و در حالی که اکثر نفرات مستعد جذب تیم‌های دیگر شده بودند، تیم را بستیم و از این جهت با مشکلاتی روبرو بودیم. در 6 بازی اخیرمان هم در بازیهایی مثل دیدار برابر استقلال و پیکان که هر دو از تیم‌های بالای جدول هستند، نمایش فنی و فوتبالی خوبی داشتیم و امیدوار هستیم رفته رفته نتایج و شرایط مطلوب تری را رقم بزنیم.

سرپرست تیم نونهالان پرسپولیس با تمجید از حضور محسن خلیلی به عنوان مدیر تیم‌های پایه تاکید کرد: با حضور خلیلی در سمت مدیر تیم‌های پایه شرایط و امکانات نسبت به قبل بهتر شده و به هرحال همه تیم‌ها برای کسب نتایج و شرایط بهتر نیازمند زمان هستند که این اتفاق رفته رفته در تمام تیم‌های پایه رخ خواهد داد.

خرسندی در مورد وضعیت تیم بزرگسالان و نتایج تیم به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس امسال با تغییرات زیادی فصل را آغاز کرده و نفرات جدید برای رسیدن به شرایط ایده آل نیازمند زمان هستند و این اتفاق به طور حتم در پرسپولیس رخ می‌دهد و همه ما امیدواریم پرسپولیس امتیازاتی را که در بازی‌های اخیرش از دست داده را جبران کند. این در حالی است که فکر می‌کنم تعطیلات جاری لیگ برتر زمان خوبی برای ایجاد هماهنگی بین نیروهای جدید و قدیم پرسپولیس باشد و این تیم بتواند به شرایط آرمانی اش بازگردد.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به بازی اخیر برابر گل‌گهر تصریح کرد: در این دیدار گل‌محمدی تیمش را با سیستم جدیدی به میدان فرستاد که در نیمه اول جواب نداد اما در نیمه دوم با برخی تغییرات، روند بازی به سود پرسپولیس تغییر کرد و سرخ‌پوشان در نیمه دوم حاکم مطلق توپ و میدان شدند و به گل تساوی هم رسیدند و حتی این امکان را داشت که به گل‌های بعدی برسند اما گل‌گهر که به نظر می‌رسید به تساوی راضی بود و با بستن راه‌های نفوذ چشم به ضدحملات دوخته بود تا در نهایت این دیدار با تساوی به پایان برسد.

خرسندی با تاکید بر این‌که برای روشن شدن چهره مدعیانی اصلی قهرمانی حداقل باید تا هفته دهم تا دوازدهم صبر کرد، افزود: در حال حاضر و با توجه به نمایش تیم‌ها تا پایان هفته چهارم لیگ به نظر من پرسپولیس، سپاهان، استقلال و گل گهر را می توان در جمع مدعیان قهرمانی نام برد. این در حالی است که پیکان و ذوب آهن هم در نتیجه گیری وضعیت خوبی را تا به امروز دارند.

مهاجم اسبق سرخ‌ها درباره وضعیت مهاجمان و آمار گلزنی‌ در بازی‌های پرسپولیس در لیگ خاطرنشان کرد: در فوتبال دنیا این موضوع معنا ندارد که فقط از مهاجمان انتظار گلزنی داشته باشند و این مسئولیت فقط روی دوش مهاجمان نیست بلکه هافبک‌های طراح و هجومی تیم هم می‌توانند در این امر سهیم باشند. در سال‌های قبل چهره‌هایی مثل بشار، کامیابی‌‌نیا و نورالهی در فاز هجومی و گلزنی به پرسپولیس کمک می‌ کردند که فعلا از نفراتی با این خصوصیات برخوردار نیست که رفع این نقیصه می‌تواند به پرسپولیس و مهاجمانش کمک کند. 

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز