مهدی صالح‌پور در گفت‌وگو با برنا:

امیدوارم روند خوب تیم ملی تداوم داشته باشد/ یحیی می‌تواند مشکلات را حل کند

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۹۳۹۸
امیدوارم روند خوب تیم ملی تداوم داشته باشد/ یحیی می‌تواند مشکلات را حل کند
بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت گفت: رقابت خوب پرسپولیس و استقلال و دیگر تیم‌های مدعی در لیگ برتر می‌تواند شرایط را برای یک فصل جذاب برای لیگ برتری‌ها فراهم کند.

مهدی صالح‌پور، بازیکن اسبق فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به برگزاری دیدار دوستانه اخیر تیم ملی هنرمندان اظهار داشت: این دیدار کمک کوچکی بود که برای مردم زلزلهزده خورستان داشتیم و تلاش کردیم بتوانیم بخشی از مشکلات این هموطنان عزیز را برطرف کنیم.

بازیکن سابق سرخابی‌ها در مورد وضعیت لیگ برتر و شرایط پرسپولیس و استقلال در فصل جدید تاکید کرد: دو تیم پرسپولیس و استقلال در شروع لیگ در نتیجه‌گیری تقریبا موفق عمل کرده‌اند و فکر می‌کنم این دو تیم همراه تیم‌هایی مثل سپاهان رقابت داغ و جذابی را در لیگ امسال داشته باشند و شرایط خوبی در بالای جدول برای تیم‌های مدعی قهرمانی رقم بخورد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد وضعیت پرسپولیس افزود: به نظرم خستگی و فشردگی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هنوز در این تیم به‌طور کامل برطرف نشده است، ضمن این که جدایی چند مهره اصلی و ثابت پرسپولیس هم مزید برعلت شده تا پرسپولیس از روزهای اوج خود فاصله داشته باشد. این در حالی است که خریدهای جدید این تیم هم زمان می‌خواهند تا با تیم هماهنگ شوند و تمامی این شرایط دست به دست هم داده که این تیم نشاط سابق را نداشته باشد اما مطمئن هستم یحیی گل‌محمدی و کادرش می‌توانند این مشکلات را حل کرده و این تیم به زودی به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.

صالح‌پور که سابقه بازی با پیراهن استقلال را نیز در کارنامه خود دارد، با اشاره به وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: استقلال شروع خوبی را در این فصل داشته و با شرایط متفاوتی نسبت به فصل های اخیر کار خود را آغاز کرده و فکر می‌کنم این تیم با ادامه این روند می‌تواند موفقیت‌هایی را کسب کند.

او در پایان در مورد شرایط تیم ملی و اسکوچیچ تاکید کرد: تیم ملی شرایط مساعدی را دارد و با سرمربی کروات خود نتایج خوبی را کسب کرده که این موفقیت‌ها نمی‌تواند اتفاقی باشد. امیدوارم این تیم در ادامه مسیرش به جام جهانی موفق عمل کرده و با حضور دوباره در جام جهانی اتفاق خوبی را برای ورزش ایران رقم بزند.

انتهای پیام/ 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز