لیگ برتر فوتبال؛

آیا ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر تغییر خواهد کرد؟

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۰:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۴۴۵۵
آیا ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر تغییر خواهد کرد؟
استقلال در بازی این هفته خود مقابل تیم نساجی نتوانست نتیجه مورد نظر را بگیرد و به همین دلیل احتمال دارد در ترکیب خود برای دیدار حساس برابر گل گهر تغییراتی داشته باشد.

به گزارش برنا، در خط دفاع این تیم احتمالا تغییری مشاهده نخواهد شد زیرا ترکیب هماهنگ یزدانی، مرادمند و دانشگر تا امروز نمایش خوبی داشته‌اند. انتخاب دروازه‌بان اما اولین علامت سوال در ذهن هواداران است. مجیدی به رضایی اعتقاد دارد اما آیا حاضر است در یک بازی مهم به او میدان دهد؟

در سمت چپ و راست سلمانی و غفوری بازی می‌‌کنند و در قلب خط هافبک مهدی‌پور و رضاوند. با درصد کمی احتمال دارد چشمی در این بازی جانشین رضاوند شود.

در خط حمله اما احتمالا چند تغییر وجود خواهد داشت. یامگا که در بازی قبل به عنوان وینگ بک راست ایفای نقش می‌کرد به پست قبلی خود در خط حمله (خط سوم در سیستم ۱-۲-۴-۳) بر می‌گردد و احتمالا قاسمی نژاد از ابتدا به موازات یامگا در ترکیب قرار می‌گیرد.

در خط حمله احتمالا ژستد قرار می‌گیرد تا با هماهنگی بیشتر نسبت به بازیکنان در هفته‌های گذشته گلزنی کند. هرچند که ممکن است مجیدی از عملکرد او در این ۲ بازی ناراضی باشد و با استناد به انگیزه‌ای که مطهری در بازی‌ روز گذشته نشان داد به او میدان دهد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز