شهنازی: لیگ امسال هم از بحث داوری آسیب دیده است/ فدراسیون تصمیمات را دقیقه ۹۰ می‌گیرد

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۶۲۵۵
شهنازی: لیگ امسال هم از بحث داوری آسیب دیده است/ فدراسیون تصمیمات را دقیقه ۹۰ می‌گیرد
سرمربی تیم والیبال سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: فدراسیون تصمیمات را دقیقه 90 می‌گیرد و این به سود هیچکس نخواهد بود.

ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا، درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: امسال با توجه به تصمیماتی که فدراسیون گرفت و مسابقات را به جای 12 تیم با 14 تیم برگزار کرد، شرایط برای همه سخت شد. از طرفی تعداد تیم‌ها بالاست و فدراسیون اصرار دارد مسابقات حتما تا قبل از عید تمام شود. طبیعتا در چنین شرایطی تیم‌ها و بازیکنان باید فشار زیادی را متحمل شوند. اتفاقات اخیر و مصدومیت‌هایی که می‌بینیم اکثرا به دلیل همین فشردگی زیاد است اما چاره‌ای نیست و باید کنار بیاییم. در جلسه‌ای که قبل از شروع مسابقات برگزار شد همه موافق بودیم امسال مسابقات رفت و برگشت باشد چون جذابیت رقابتها به همین است اما محدودیت زمانی و تعداد بالای تیم‌ها، فشار را زیاد کرده است.

وی درخصوص عملکرد سایپا در فصل جاری مسابقات گفت: تیم سایپا با توجه به هدفگذاری که داشت و هزینه‌ای که این دوره متحمل شده عملکرد قابل قبولی داشته هرچند از نظر نتیجه‌گیری هنوز به ایده‌های خود نرسیدیم اما در فرصت دادن به بازیکنان جوان و معرفی آنها به والیبال خوب بودیم و این از اهداف مهم امسال ما بود. فرصت هنوز باقی است و قطعا تلاش خواهیم کرد در ادامه مسابقات بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم و در نهایت نتیجه مورد نظر را هم کسب کنیم. تا به اینجا چند باخت داشتیم که داوری هم در این باخت‌ها مقر بوده و از فدراسیون می‌خواهم برای بحث داوری هم فکر کنند و از پیشکسوتان برای برگزاری دوره‌ها کمک بگیرند چون لیگ امسال هم از بحث داوری آسیب دیده است.

شهنازی با اشاره به تعطیلی دو هفته‌ای لیگ توضیح داد: مسابقات لیگ به دلیل حضور تیم سیرجان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تعطیل خواهد شد. اکثر تیم‌ها گلایه و حق هم دارند چون این مسابقات در تقویم جهانی است و موضوعی نیست که تازه به آن برخورده باشیم، بنابراین فدراسیون باید برنامه‌ریزی مناسبی داشت. هیچ جای دنیا برنامه‌ریزی در دقیقه 90 انجام نمی‌شود. سیرجان نماینده والیبال ایران است و همه دوست داریم موفق شود اما نه به قیمت متضرر شدند سایر باشگاه‌ها، نمی‌دانم چرا همیشه اصرار داریم بهترین تیم را راهی مسابقات کنیم، عادت کردیم با تمام قوا برویم و اصلا هم به اتفاقات بعد از این تصمیمات فکر نمی‌کنیم. هیچ یک از تیم‌هایی که در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد یار کمکی ندارند ولی ما می‌خواهیم لیگ را به این دلیل تعطیل کنیم و این قطعا به لیگ‌مان و به بازیکنان‌ آسیب می‌زند.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز