تقابل‌های ویژه در ایستگاه هفتم/ سپاهان به نساجی رسید

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۰۰:۰۳:۰۵
کد خبر: ۱۲۶۶۸۱۲
تقابل‌های ویژه در ایستگاه هفتم/ سپاهان به نساجی رسید
هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز و فردا در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود تا شاهد برگزاری بازی‌های ویژه‌ای در این دو روز باشیم، دیدارهایی که از جذابیت‌های خاصی برخوردار است.

به گزارش برنا؛ در مسابقات امروز به جز تقابل های پرسپولیس و استقلال برابر حریفان شان سه بازی دیگر هم در شهرهای مختلف برگزار می شود.

در اولین دیدار از بازی های امروز پیکان و گل گهر سیرجان در تهران به مصاف هم می روند. این بازی در حالی برگزار می شود که شاگردان مجتبی حسینی هفته قبل و در مصاف با نساجی به تساوی 2 – 2 رضایت دادند و به یک امتیاز از آن دیدار بسنده کردند. در آن سوی میدان گل گهری ها در بازی اخیرشان که دیداری خانگی بود برابر استقلال در دیداری کسل کننده به تساوی بدون گل رسیدند. این بازی قرار است در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شود. 

در بازی دیگر امروز شاگردان محرم نویدکیا در خانه میزبان تیم سختکوش نساجی مازندران هستند. سپاهان پس از پیروزی که در دیدار قبلی خود برابر فجرسپاسی داشت، در اصفهان میزبان شاگردان ساکت الهامی است. نساج ها پس از تساوی پرگل 2-2 برابر پیکان امیدوار هستند دست خالی به خانه بازنگردند.

دیدار مس رفسنجان و هوادار تهران بازی بعدی است که امروز شاهد برگزاری آن هستیم. شاگردان محمد ربیعی پس از پیروزی یک بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان، امیدوار هستند در دیدار خانگی خود برابر هوادار نتیجه مطلوبی را کسب کنند. این در شرایطی است که شاگردان رضا عنایتی در تیم هوادار در بازی اخیر خود روبروی آلومینیوم به تساوی بدون گل دست یافتند و با یک امتیاز خانگی امیدوارند در دیدار خارج از خانه اش نتیجه دلخواه را دشت کنند.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز