تلاش بی‌ثمر استقلال

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۷:۵۲
کد خبر: ۱۲۶۷۱۳۱
تلاش بی‌ثمر استقلال
استقلال به انتخاب محمدرضا اکبریان برای قضاوت بازی با صنعت نفت آبادان اعتراض کرده اما اعتراض آنها تغییری را در تیم داوری این دیدار ایجاد نمی‌کند.

به گزارش برنا، با وجود اعتراض رسمی باشگاه استقلال، خیلی بعید است کمیته داوران داور  مسابقه استقلال و صنعت نفت را عوض کند چرا که کمیته داوران خودش این انتخاب را انجام داده و اگر قرار باشد با هر اعتراضی داور منتخب خود را تغییر بدهد، در آن صورت همه تیم ها انتظار دارند این تغییرات در بازی های آنها انجام شود.

البته با توجه به اتفاقاتی که در لیگ هجدهم و در بازی استقلال و صنعت نفت آبادان رخ داده بود کمیته داوران انتخاب خوبی انجام نداد و این مساله می‌تواند حساسیت‌هایی را برای هر دو تیم ایجاد کند اما کمتر پیش آمده که با اعتراض یک باشگاه داور بازی را عوض کنند و از داور دیگری بهره ببرند تا آن باشگاه راضی شود.

در آن صورت قطعاً صنعت نفت آبادان هم اعتراض خواهد کرد هرچند که همین حالا هم آبادانی‌ها از انتخاب اکبریان راضی نیستند و شاید آنها هم فکر می‌کنند داور مسابقه بخواهد اتفاق سه سال قبل را جبران کند هرچند که اکبریان داور سالمی است و تلاش می‌کند بهترین قضاوت خود را با رعایت عدالت انجام دهد.

 انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز