عاصم یوسفی: دود مشکلات اخیر به چشم ورزش می‌رود/ درآمدزایی درست است نه استفاده از بیت‌المال

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۷۸۹۸
عاصم یوسفی: دود مشکلات اخیر به چشم ورزش می‌رود/ درآمدزایی درست است نه استفاده از بیت‌المال
مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه گفت: تمرکز شرکت توسعه و تجهیز کمک به ورزش کشور است.

علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره حواشی ایجاد شده در خصوص تبلیغات محیطی اظهار داشت: تمرکز شرکت توسعه و تجهیز کمک به ورزش کشور است و یکی از اهداف مهم هم حل مشکلات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است تا هواداران و اعضای این دو باشگاه دغدغه کمتری جهت انجام فعالیت حرفه‌ای داشته باشند. مشکل به وجود آمده تنها با مسئولان سازمان لیگ است و امیدوارم با حل و فصل آن دیگر چنین چالش‌هایی به وجود نیاید. دود این مشکلات به چشم باشگاه‌ها و ورزش ایران می‌رود و تنها دغدغه‌ها را زیاد می‌کند.

او در ادامه گفت: تبلیغات محیطی و حق پخش دو رکن مهم و اصلی در درآمدزایی باشگاه‌ها هستند که باید به آن توجه ویژه شود. یک عزم جدی برای حل آن باید وجود داشته باشد تا به کل ورزش ایران سود برسد.

مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه افزود: هم‌اکنون درهای ورزشگاه آزادی به عنوان یکی از مهم‌ترین اماکن ورزشی به روی مردم باز است و محدودیتی جهت استفاده از امکانات آن وجود ندارد. به فکر مردم هستیم و می‌خواهیم هم برای سلامتی آن‌ها بکوشیم و هم فضای سالم و درستی برای تفریحات آن‌ها فراهم کنیم.

عاصم یوسفی در پایان گفت: هر مجموعه‌ای برای رسیدگی هزینه‌هایی دارد و باید هزینه‌ها از طرق مختلف درآمدزایی تامین شود نه با استفاده از بیت‌المال. خواسته ما استفاده از همین فضاها و روش‌هایی است که می‌توان با کمک آن درآمد کسب کرد. چیز ویژه یا حق اضافه‌ای نمی‌خواهیم. امیدواریم با سعه صدر مشکلات حل شود و همه باشگاه‌ها به حق واقعی خود برسند.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز