شکوری: به موفقیت استقلال مقابل پرسپولیس خوشبین هستم/ نباید دیگر امتیازی از دست برود

۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۸۶۳۴
شکوری: به موفقیت استقلال مقابل پرسپولیس خوشبین هستم/ نباید دیگر امتیازی از دست برود
هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا درباره روند نتیجه‌گیری استقلال تا اینجای فصل و عملکرد فنی این تیم به صحبت پرداخت.

هادی شکوری، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره روند استقلال در بازی‌های امسال به خبرنگار ورزشی گفت: فکر می‌‌کنم با وجود سردار آجرلو امسال استقلال فصل را بهتر آغاز کرده. همه مشاهده کرده‌اند که استقلال در فصول گذشته با ناهماهنگی مسابقات را آغاز می‌کرد و بازیکنانش دیر اضافه می‌شدند اما امسال این گونه نبود. به همین دلیل استقلال نسبت به سال‌های گذشته جلوتر بود.

او در ادامه افزود: نتایج ابتدای فصل هم نتایج خوبی بود اما تصور می‌کنم استقلال در حالت فعلی از پلن‌های تاکتیکی دیگر هم استفاده کند. باید برای هر حریف پلن‌های جدید داشت. آبی‌پوشان نباید از این به بعد امتیاز از دست دهند.

مدافع اسبق باشگاه استقلال درباره وضعیت خط دفاعی تیم عنوان کرد: نسبت به سال‌های گذشته مدافعین کم اشتباه‌تر ظاهر می‌شوند و آمار خوبی ثبت کرده‌اند اما تنها اتکا به همین مساله نمی‌تواند باعث تضمین قهرمانی شود زیرا دفاع هم حق اشتباه دارد و مشکلات ممکن است باعث لغزش شود. این روزها که خط دفاعی روی اوج است استقلال باید نتایج را کسب کند.

شکوری در ادامه افزود: استقلال با دو سیستم در خط دفاعی بازی کرده و اعتقادی ندارم که تنها باید با یک سیستم به کار ادامه دهد. اگر بازیکنان خوب توجیه شوند و تمرینات لازم انجام شود می‌توان از هر فرصتی بهره گرفت.

او درباره دربی گفت: استقلال در سال‌های اخیر هنگام دربی پایین‌تر از رقیب در جدول بوده اما این بازی اصلا ربطی به جدول ندارد. شرایط این بازی نه تنها به روز قبل از بازی بلکه به لحظه ورود به زمین بستگی مربوط است. امسال بازیکنان اکثرا اولین دربی خود را تجربه می‌کنند.

شکوری درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: به موفقیت استقلال بسیار خوشبینم زیرا شرایط بهتر از سال‌های گذشته است. رقیبان استقلال در راه قهرمانی پرسپولیس، سپاهان و گل گهر هستند.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز