شاگردان تندروان و آرمات از شکست گریختند

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۴:۴۸
کد خبر: ۱۲۶۸۶۹۳
شاگردان تندروان و آرمات از شکست گریختند
تیم‌های شهرداری ارومیه و هورسان رامسر به‌رغم شکست در ست‌های اول و دوم، موفق به تغییر نتیجه مسابقه شدند تا به سختی فاتح میدان شوند.

به گزارش برنا؛ هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، ورامین، یزد، مریوان و رامسر پیگیری شد.

شهرداری ارومیه که سایه به سایه، فولاد مبارکه سپاهان را تعقیب می‌کند این هفته میهمان ورامینی‌ها بود و در ست‌های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 20 و 26 بر 24 مغلوب میزبان خود شد.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه در سه ست بعدی با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 15 بر 6 به پیروزی رسیدند تا در نهایت سه بر دو فاتح این مسابقه باشند و به نهمین برد خود دست یابند و 26 امتیازی شدند.

با این نتیجه تیم شهرداری ورامین هفتمین شکست فصل خود را تجربه کرد، از سوی دیگر شهرداری ارومیه امیدش را برای قهرمانی در نیم فصل از دست نداد.

احمد دامغانی‌نژاد ناظر فنی این مسابقه بود و قضاوت این دیدار را نیز وحید پورکاشیان اسماعیل رزقی به عنوان داوران اول و دوم، برعهده داشتند.

این مسابقه شش کارت زرد و قرمز داشت که سیدآرش تقوی بازیکن ورامین و قاسم کارخانه بازیکن شهرداری ارومیه کارت زرد دریافت کردند.

مصطفی شیرکوند لیبرو تیم شهرداری ورامین و فرهاد سال‌افزون از تیم شهرداری ارومیه نیز در این مسابقه کارت قرمز گرفتند.

همچنین رضا نائینی کمک مربی شهرداری ورامین در ست پنجم با دریافت کارت زرد و قرمز، اخراج شد.

 

هورسان فاتح جدال سه بردها

تیم هورسان رامسر و مس رفسنجان که با سه برد در رتبه‌های یازدهم و دوازدهم جدول لیگ برتر قرار داشتند، در هفته یازدهم به مصاف یکدیگر رفتند.

مس رفسنجان در ست‌های اول و دوم این مسابقه خارج از خانه با امتیاز مشابه 25 بر 19 به پیروزی رسیدند اما در سه ست بعدی با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 15 بر 12 نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند.

هورسان با این برد یک پله صعود در جدول را تجربه کرد و 14 امتیازی شد و نماینده رفسنجان یک امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کرد.

بهرام سلیمانی نظارت بر دیدار هورسان رامسر و مس رفسنجان را برعهده داشت و محمدرضا درفش‌کاویان و مثیم پارسه نیز داوران اول و دوم این مسابقه بودند.

این مسابقه دو ساعت و 30 دقیقه طول کشید و احسان دانش دوست بازیکن شماره هفت هورسان و جواد حسین آبادی بازیکن شماره 13 مس کارت زرد دریافت کردند. همچنین کمک مربی تیم هورسان رامسر در ست سوم اخراج شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز