داورزنی: نگاه ملی به فولاد سیرجان داریم

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۶۹۵۹۵
داورزنی: نگاه ملی به فولاد سیرجان داریم
رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که تیم‌های قدرتمندی در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان حضور دارند، گفت: نگاهی ملی به تیم فولاد سیرجان داریم و انتظار فدراسیون نیز حضور آبرومندانه نماینده آسیا در این مسابقات است.

به گزارش برنا، محمدرضا داورزنی در حاشیه آخرین تمرین تیم فولاد سیرجان ایرانیان برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان، افزود: نظر فدراسیون و باشگاه فولاد سیرجان اعزام تیم قدرتمند به مسابقات جهانی بود و به رغم برخی مشکلات هم فدراسیون و هم باشگاه تلاش خود را کردند که بهترین تیم ممکن راهی مسابقات شود.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که تیم فولاد سیرجان به عنوان نماینده قاره آسیا راهی برزیل می‌شود، تاکید کرد: تیم‌های قدرتمندی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان حضور دارند و انتظار فدراسیون نیز حضور آبرومندانه نماینده آسیا در این مسابقات است.

وی تصریح کرد: انتظار بازی‌های خوبی از فولاد سیرجان در جمع بهترین‌های جهان داریم و اصلا به نتیجه فکر نمی‌کنیم.

دکتر داورزنی با یادآوری این‌که تیم فولاد سیرجان در پست پشت خط‌ زن با مشکل روبروست، گفت: برای رفع این مشکل تلاش کردیم و فدراسیون کارهای لازم برای اعزام سعید رنجبر به همراه تیم انجام داد اما شاید این تلاش‌ها به نتیجه نرسد و به جای آن یک بازیکن جوان اما خوش آتیه اعزام شود و در این پست کمی ضعف داشته باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال به مردم والیبال دوست سیرجان نیز اشاره کرد و گفت: از مردم سیرجان تشکر می‌کنم که از تیم فولاد حمایت می‌کنند. مردم این شهر بعد از قهرمانی فولاد سیرجان در آسیا نیز در خیابان‌ها شادی کردند و این موضوع نشان می‌دهد والیبال برای مردم این شهر و در مجموع برای مردم ایران اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: نگاه فدراسیون و وزارت ورزش به تیم فولاد سیرجان نیز نگاهی ملی است و از این تیم به عنوان نماینده والیبال ایران و آسیا در مسابقات جهان حمایت کرده‌ایم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز