فرهادی‌زاد: موفقیت و درخشش زنان ورزشکار حاصل تلاش یک نفر نیست

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۲:۵۱
کد خبر: ۱۲۷۰۰۴۵
فرهادی‌زاد: موفقیت و درخشش زنان ورزشکار حاصل تلاش یک نفر نیست
معاون سابق امور زنان در وزارت ورزش و جوانان گفت: موفقیت و درخشش زنان ورزشکار حاصل تلاش یک نفر نیست در این مسیر آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم نقش پررنگی دارند.

به گزارش برنا، مهین فرهادی زاد، معاون سابق امور زنان در وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: خدا را شاکرم که به من منت گذاشت تا بخشی از عمرم را در جمع شما عزیزان در دستگاه های مختلف آموزش و پرورش و ورزش حضور داشته باشم؛  سعی کردم هرآنچه از انسانیت و اخلاق از همکاران طی تمام این سالها فراگرفتم را به کار گیرم.

وی افزود: از تمام عزیزانی که به من فرصت دادند  و زمینه های لازم را فراهم کردند تا علاوه بر خدمت در بخش های مختلف ورزش، ۱۷ سال در دانشگاه تدریس کنم، بسیار قدردانم.

 فرهادی زاد ادامه داد: در واقع تجربیات بزرگی را که در ۳۹ سال فعالیت و خدمتگذاری در دو بخش آموزش و مدیریت در ورزش کسب کردم مدیون تمامی همکارانم در وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها هستم که فرصت دادند تا در کنارشان تجربه و آزمون و خطاکنم و بخصوص دکتر سجادی که زمینه آموزش در بعد فنی بین المللی را برای من فراهم کردند بسیار قدردانم.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه در فضای بانوان چه آموزشی، چه ورزشی و سایر بخش ها نمی شود یک نفر کار کند و هر اتفاق خوبی که در ورزش بانوان طی تمام این سالها  رخ داده حاصل تلاش  آموزش و پرورش، دانشگاه ها، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بوده است.

وی افزود: از سال ۶۵ تمام تلاشم را کردم که با وجود بی تجربگی اما یاد بگیریم و در تمام این سالها خانم طاهریان عزیز در کنار من بود و مسیر را به من یاد داد و از من حمایت  و  زمینه رشد ورزش زنان را فراهم کرد .

فرهادی زاد تاکید کرد: ازبرادرانی که بعنوان مسئولان فدراسیون ها در تمام این سالها بخصوص در بخش فرهنگی و معاونین عزیز وزارت ورزش که طی دوسال خدمتم در این وزارتخانه مسیر ورزش بانوان را هموار کردند تا بخش ورزش بانوان با آرامی و بدون تنش به کار خود ادامه دهد قدردانی می کنم.

وی افزود: اما نواب رئیس فدراسیون ها با آرامش و پیگیری فراوان، مسیر فعالیت های دختران را هموار می کنند، البته همه می دانیم که به جز حمایت های روسای فدراسیون ها کارهای سختی وجود دارد که فقط با تلاش نواب رئیس انجام می شود و ما می توانیم دختران ما را روی سکو ببینیم.

وی ادامه داد: همچنین قدردان زحمات معاونان ورزش بانوان در استانها هستم چراکه در تحول ورزش دختران در استان ها نقش بسزایی داشتند.

فرهادی زاد ضمن تشکر از خانواده اش و ذکر خاطره ای از حضور دختران در بازی های آسیایی 1990 پکن تاکید کرد: از دکتر صالحی امیری ریاست محترم کمیته ملی المپیک برای این فرهنگ سازی و تحولی که در تجلیل از پیشکسوتان و تلاشگران ورزش ایجاد کرده بسیار سپاسگزار و قدردان محبت های ایشان وخانم طاهریان و سایر عزیزان در کمیته ملی المپیک هستم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز