ایراندوست: چترنور حضور در تیم باشگاهی را به تیم‌ ملی ترجیح داد

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۷۰۹۳۶
ایراندوست: چترنور حضور در تیم باشگاهی را به تیم‌ ملی ترجیح داد
سرمربی تیم‌ ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان جهت شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

به گزارش برنا، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از روز شنبه 13 آذرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و شاگردان ایراندوست تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مرکز ملی فوتبال برای حضور موفق در جام‌ملت‌های آسیا پیگیری می‌کنند.

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی درباره آخرین وضعیت تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط اردوها آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت تعدادی از بازیکنان را به دلیل آسیب دیدگی در جریان بازی های لیگ از دست دادیم. گلنوش خسروی که یکی از مهره‌های اصلی بود به دلیل جراحی زانو نخواهیم داشت. هاجر دباغی نیز مصدوم است و تعدادی دیگری هم به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند کنار تیم باشند. 

وی درباره بازگشت سارا قمی به تیم‌ ملی توضیح داد: قمی بازیکن بزرگ و خوبی است. چند وقتی بود که از تیم ملی خداحافظی کرده بود اما چون بازی خداحافظی برای او نداشتیم برای دوره قبل دعوت کردیم که کنار تیم باشد اما نشد ولی حالا آمده شرایط خوبی دارد در اردوی بعدی هم خواهد بود امیدوارم مثل همیشه به تیم کمک کند. 

سرمربی تیم‌ ملی با اشاره به عدم بازی تدارکاتی برای تیم گفت: متاسفانه برخلاف تلاش‌هایی که کردیم نشد بازی دوستانه و تدارکاتی داشته باشیم قرار بود بازی با شارلوا بلژیک باشد ولی مجوز اعزام صادر نشد. از طرفی چون رنک فوتبال ایران هم پایین هست سایر کشورها هم حاضر به برگزاری بازی نشدند. 

ایراندوست در خصوص چترنور بیان کرد: افسانه چترنور از بازیکن‌های خوب فوتبال است اما خودش حضور در تیم باشگاهی را به تیم ملی ترجیح داد وگرنه ما دوست داشتیم کنار تیم باشد. 

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز