نفت در آتش انگیزه سپاهان؟!

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۷۱۲۹۶
نفت در آتش انگیزه سپاهان؟!
در شرایطی که سرخابی‌ها در روز اول از هفته نهم لیگ برتر برابر حریفان خود به میدان می‌روند، در تنها بازی برای سایر تیم‌ها شاهد تقابل سپاهان و صنعت نفت آبادان در اصفهان هستیم، دیداری که برای دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش برنا؛ سپاهان در حالی برابر حریف خود در این دیدار به میدان می رود که شاگردان محرم نویدکیا در بازی قبلی خود در سیرجان شکست سنگینی را برابر حریف متحمل شدند، شکستی که شاید هیچ کس آن را پیش بینی نمی کرد اما در روزی که گل گهر سراسر حمله و هجوم بود، شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند با برتری 4 بر 2 سپاهان را دست خالی راهی اصفهان کنند.

حریف امروز سپاهان، نفت آبادانی است که اوضاع چندان مطلوبی ندارد و در آخرین بازی اش که در خانه روبروی پیکان برگزار کرد به تساوی بدون گل رضایت داد تا با کسب تنها 6 امتیاز جایگاهی بهتر از عنوان سیزدهمی در جدول رده بندی نداشته باشد.

با این تفاسیر پیش بینی می شود شاگردان منصوریان در این دیدار خارج از خانه برابر نویدکیا و یارانش کار سختی را پیش روی داشته باشند و به نظر می رسد نفتی ها در این بازی ویژه به دنبال کسب حداقل امتیاز هستند و برای نباختن به اصفهان رفته باشند، که با توجه به انگیزه های بالای سپاهانی ها در خانه قابل پیش بینی است این دیدار، بازی پر حادثه ای از کار درآید.

انتهای پیام// 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز