روزهای پسا دربی پرسپولیس؛ جنگ با هوادار بی‌هوادار

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۷۱۳۳۰
روزهای پسا دربی پرسپولیس؛ جنگ با هوادار بی‌هوادار
پس از دربی و اتفاقات ریز و درشت آن برای تیم پرسپولیس، با فرا رسیدن بازی‌های هفته نهم لیگ برتر، پرونده دربی 97 برای شاگردان گل‌محمدی کاملا بسته شده و پرسپولیسی‌ها حالا باید برابر حریف بعدی‌اش که تیم تازه‌وارد هوادار است، به میدان برود.

به گزارش برنا؛ در ادامه بازی های لیگ برتر بیست و یکم و آخرین دیدار از بازی های امروز هفته نهم، تیم فوتبال پرسپولیس در استادیوم آزادی برابر شاگردان تازه لیگ برتری شده رضا عنایتی دیدار مهمی را پیش روی دارد. شاگردان گل محمدی که در شهرآورد سرخابی ها برابر حریف سنتی به تساوی بدون گل رضایت و دو امتیاز این دیدار را از دست دادند، برای بهبود شرایط خود در جدول و تثبیت جایگاه در کورس مدعیان بالای جدولی، با تمام قوا برابر حریف به میدان می روند و در تلاش است در این دیدار خانگی موفق به کسب هر سه امتیاز شده و همچنان در جمع بالانشینان به تلاش خود ادامه دهند.

شاگردان یحیی که در این فصل نیز مانند چند فصل قبل آمار جذابی را در بازی های خانگی خود به ثبت رسانده برای تکرار نتایج خوب خود در خانه تلاش می کنند و امیدواری های زیادی را دارند که در این دیدار با کسب پیروزی و سه امتیاز میدان را ترک کنند، این در حالی است که شرایط هوادار با وجود گذشت 8 هفته از بازی ها در لیگ برتر چندان امیدوارکننده نیست. شاگردان عنایتی که امسال اولین تجربه بازی در لیگ برتر را پشت سر می گذارند با کسب یک پیروزی، 2 مساوی، 5 باخت، 2 گل زده، 6 گل خورده، تفاضل 4- و 5 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته که جایگاه خوبی برای این تیم محسوب نمی شود.

اگرچه با توجه به سابقه دو تیم، روی کاغذ کار برای موفقیت و پیروزی پرسپولیس در این دیدار آسان جلوه می کند اما سرخ پوشان به خوبی به این نکته واقف هستند که به هیچ وجه نباید حریف را دست کم بگیرند و می بایست با برنامه ریزی حساب شده برای مسابقه آماده شوند. اگرچه هوادار اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را سپری می کند و به لحاظ فنی هم با پرسپولیس تفاوت های زیادی را دارد اما نباید از انگیزه این تیم برای رویارویی با قهرمان 5 دوره اخیر بی تفاوت عبور کرد. اگرچه هوادار تیم تازه واردی محسوب می شود اما حضور تعدادی از بازیکنان با تجربه در ترکیب تیم برای تقابل برابر پرسپولیس می تواند پوئن مثبتی برای حریف سرخ ها در این دیدار به شمار بیایید.

دیدار پرسپولیس و هوادار امروز از ساعت 18 با قضاوت علی صفایی، علی اکبر نوری، امیرمحمد داودزاده و محمدحسین ترابیان در استادیوم آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز