زارع: تاج پادشاهی را روی سر همه مردم گذاشتم

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۲۷۱۳۹۱
زارع: تاج پادشاهی را روی سر همه مردم گذاشتم
آزادکار سنگین وزن کشورمان گفت: مردم همیشه به من لطف داشته‌اند.

به گزارش برنا، اتحادیه جهانی کشتی در سایت رسمی خود اسم سه کشتی گیر در کشتی آزاد، فرنگی و زنان را به عنوان بهترین کشتی گیران در سال 2021 میلادی از لحاظ عملکرد اعلام کرد.

اتحادیه جهانی کشتی در خصوص امیرحسین زارع گفت زارع در سن 20 سالگی، سال بسیار پرباری را پشت  سرگذاشت، وی یک مدال برنز در المپیک توکیو را بدست آورد و توانست از سد کشتی گیران مطرحی همچون طاها آکگول و گنو پتریاشویلی که سابقه مدال طلای المپیک و جهان را دارند گذر کند و عنوان قهرمانی جهانی را از آن خود کند.

امیرحسین زارع، دارنده مدال طلای المپیک و جهان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این باره گفت: وقتی که این ویدئو پخش شد و خودم را در جمع برترین های کشتی جهان دیدم حس بسیار خوبی به من دست داد. این رویا و آرزوی هر کشتی گیری است که به این درجه برسد. خوشحالم که در اولین سال حضور در تیم بزرگسالان توانستم به این افتخار دست پیدا کنم.

وی در خصوص لقب پادشاه سنگین وزن عنوان کرد: مردم همیشه به من لطف داشته اند. این لقب را به خاطر خوشحالی که بعد از گرفتن مدال انجام دادم روی من گذاشته اند. من سعی کردم خوشحالی خودم را با مردم تقسیم کنم. من این تاج را روی سر همه مردم عزیز کشورم گذاشتم. این لقب را دوست دارم و امیدوارم بتوانم سالیان سال این قهرمانی ها را تکرار کنم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز