معینی: حرفه‌ای‌سازی سرخابی‌ها به نفع همه خواهد بود/ نقش وزارت ورزش‌ تاثیرگذار است

۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۶۲۰۲
معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار امیدواری کرد با حل کامل مشکلات حرفه‌‌ای‌سازی پرسپولیس و استقلال، در نهایت فوتبال کشور رشد فوق‌العاده‌ای را در عرصه‌های بین‌المللی داشته باشد.

فریدون معینی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، با اشاره به شرایط تیم در فصل جدید به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پرسپولیس اگرچه در شروع فصل شرایط ایده‌آلی نداشت اما به اعتقاد من با توجه به جدایی چهره‌های شاخص از این اتفاق برای پرسپولیس طبیعی بود و به همین دلیل برای رسیدن به انسجام و هماهنگی ایده‌آل نیازمند زمان است، اتفاقی که کم کم در حال رخ دادن است و تیم در بازیهای اخیرش رفته رفته به هارمونی لازم دست پیدا کرده و می‌تواند به روزهای خوب و اوج خود بازگردد.

وی ادامه داد: این امیدواری وجود دارد که پرسپولیس به شرایط ایده‌آل بازگردد و علت اصلی آن هم این است که تیم از کادر فنی خوبی برخوردار است. یحیی گل‌محمدی و همکارانش مربیان قابلی هستند که جزو سرمایههای فوتبالی ما محسوب می شوند و باید به آنها اعتماد لازم شود.

کارشناس فوتبال با تاکید بر این‌که پرسپولیس از شرایط فنی و فردی خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی‌های خود نشان داده بازیکنان در تمامی خطوط از توان فنی خوبی برخوردار هستند، فقط در برخی از بازی‌ها شانس گل کمتری را ایجاد می‌کنند و در برخی مواقع هم تمرکز خط دفاع تیم با مشکلاتی روبرو می‌شود. با این وجود تیم شاخصه های لازم برای کسب نتایج خوب را در ادامه فصل دارد، شاخصه هایی مثل حضور نفرات خوب و تاکتیک پذیر و مربیانی جوان و باتجربه که می‌تواند به تیم کمک کند در مسیر موفقیت قدم بردارد.

معینی در مورد شرایط کلی لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: در فصل جاری لیگ برتر شاهد رقابت شدید و نزدیکی بین تیم های مختلف هستیم و حتی تیم هایی که در پائین جدول هم حضور دارند، در بازی های این فصل نشان داده‌اند برای تیم‌های بزرگ و مدعی حریفان ساده و آسانی نیستند و این مساله باعث شده بازی ها و نتایج نزدیک و غیرقابل پیش بینی را شاهد باشیم. به همین دلیل در حال حاضر نمی توان با قاطعیت از چهره های مدعی و برتر نام برد چرا که با توجه به بازی های اول فصل، رقابت هم در صدر و هم در پایین جدول تا روزهای آخر نزدیک به هم و فشرده خواهد بود.

چهره شاخص فوتبال با اشاره به امیدواری‌هایی که در خصوص حل مشکلات پرسپولیس و استقلال در بحث صعود مجوز حرفه‌ای‌سازی برای سرخابی‌ها ایجاد شده، اظهار داشت: حل این مشکل کمک بزرگی برای فوتبال ما و این دو باشگاه پرطرفدار است و می تواند کم کم باعث شود که دو تیم واقعا به سمت و سویی بروند که در آسیا و در عرصه بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. در این بین وزارت ورزش و وزیر محترم به عنوان متولی اصلی ورزش کمک زیادی در این زمینه داده که می‌توان از آن به عنوان گام‌های موثر و خوبی برای حرفه ای سازی این دو باشگاه در سطح باشگاه‌های بزرگ اروپایی یاد کرد. حرفه ای شدن دو تیم نه تنها به نفع دو باشگاه است، بلکه می تواند تبعات خوب و مثبتی را برای وزارت ورزش در پی داشته باشد. به هر حال اجرای کامل این تصمیم بزرگ با کمک دولت و وزارت با کمک و حمایت رسانهها می‌تواند این مشکل را برای همیشه حل کند.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز