نوتاش: فدراسیون فوتبال در راستای توسعه پایدار قدم بر می‌دارد

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۶۵۸۲
نوتاش: فدراسیون فوتبال در راستای توسعه پایدار قدم بر می‌دارد
رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در رابطه با جلسه هم اندیشی هیات‌های فوتبال و توسعه در فوتبال کشور مباحثی را مطرح کرد.

به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صمد نوتاش در رابطه با جلسه هم اندیشی روسای هیات های فوتبال در اصفهان اعلام کرد: قبل از صحبت پیرامون این جلسه باید به یک نکته اشاره کنم. تغییراتی که در راس فدراسیون فوتبال و سازمان های تابع و همچنین فوتسال رخ داده، رضایت مندی و انتظارات مثبتی را در سطح جامعه فوتبال به وجود آورده و در واقع اگر فوتبال به عنوان بزرگ ترین سرمایه اجتماعی کشور بدانیم، این انتظارات قطعا در تعالی فدراسیون فوتبال نقش خواهد داشت.

وی افزود: به نظر من فدراسیون فوتبال در زمان مدیریت عزیزی خادم کار های خوبی را در حوزه بهینه سازی منابع انسانی، هم در استان ها و هم در بدنه و کمیته های فدراسیون فوتبال اتفاق افتاده که نوید توسعه پایدار فدراسیون فوتبال را می دهد. نیروی انسانی مهمترین بخش تحول در سازمان محسوب می شود و فدراسیون فوتبال هم در راستای توسعه پایدار به این نکته و ظرفیت بها داده است. ارتقا منابع انسانی با ایجاد بستر های دانش افزایی و جلسات هم اندیشی رقم می خورد که ما شاهد آن هستیم.

نوتاش عنوان کرد: به نظر من در این مدتی که فدراسیون فوتبال ایران دچار تغییرات شده است، شناخت درست از اجزای کلیدی فدراسیون فوتبال در مدیریت آقای عزیزی خادم مشهود است. که نشانه دهنده فدراسیون پایدار و توسعه محور است که این ویژگی ها در آینده موجب می شود فوتبال ما در تمامی سطوح به سمت توسعه حرکت کند و اجزای فوتبال کشورمان به یک هماهنگی مناسب برسند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در خاتمه گفت: من به عنوان یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال از آقای عزیزی خادم توقع دارم همانطور که شعار و جهت عملکرد ایشان به سوی توسعه پایدار است، این توجه به سمت استان ها نیز سوق داده شود تا استان ها هم در سایه اقدامات مناسب فدراسیون متحول شوند و بهره وری و بهینه سازی نیروهای انسانی در استان ها نیز افزایش یابد تا با استقرار فناوری اطلاعات به برخی از استان های کم برخوردار کمک شود. با لحاظ رشد فناوری اطلاعات در استان های کم برخوردار به یک توسعه همه جانبه و گسترده برسند. این همایش ها را به فال نیک می گیرم و این نشست ها زمینه تبادل اطلاعات را بین روسای هیات ها به وجود می آورد و در نهایت باعث رشد همه جانبه فوتبال خواهد شد. این همایش نشان دهنده استقرار مدیریت عملکرد استان ها خواهد بود.

انتهای پیام//
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز