کلهر: مردمی برگزار شدن همایش پیاده‌روی مورد تاکید است/ اعضای ستاد باید مشارکت کامل داشته باشند

۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۷:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۷۲۰۵
کلهر: مردمی برگزار شدن همایش پیاده‌روی مورد تاکید است/ اعضای ستاد باید مشارکت کامل داشته باشند
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مردمی بودن مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی مورد تاکید ما و خانواده شهید بزرگوار است چون وجهه حاج قاسم سلیمانی حفظ خواهد شد.

به گزارش برنا، با حضور سینا کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت دومین سالگرد شهادت پهلوان میدان حاج قاسم سلیمانی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه پریچهره مدیرکل ورزش استان تهران، نمایندگان برخی فدراسیون‌ها، استانداری، شهرداری، شرکت توسعه و تجهیز، سازمان بسیج ورزشکاران و نماینده حراست در جلسه حضور داشتند.

کلهر در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش اظهار داشت: تاکید ما براین است که اعضای ستاد مشارکت بالایی در برگزاری این همایش ودیگر برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی داشته باشند.

وی افزود: برای برگزاری این همایش سازماندهی لازم است که همه اعضای ستاد باید در این سازماندهی مشارکت کنند. می‌بایست این امکان را فراهم کنیم که مردم از هر جای تهران بتوانند در این همایش حضور پیدا کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مردمی بودن این مراسم مورد تاکید ما و خانواده این شهید بزرگوار است چون وجهه حاج قاسم سلیمانی حفظ خواهد شد. از همه فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی می خواهیم که ماهیت مردمی بودن این همایش را لحاظ کنند.

کلهر افزود: در نظر داریم برای جذابیت این همایش از موتورسواران نیز بهره بگیریم و یک مسیر را برای رژه موتورسواران مهیا کنیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز