جلسه عزیزی خادم با استاندار اصفهان برگزار شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۵۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۷۷۶۳۴
جلسه عزیزی خادم با استاندار اصفهان برگزار شد
نشست رییس فدراسیون فوتبال با استاندار اصفهان پیرامون موضوعات مختلف در فوتبال برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، این نشست با حضور مرتضوی، استاندار اصفهان، طباطبایی، مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان، شهاب الدین عزیی خادم، رییس فدر اسوین فوتبال، حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ، طهمورث حیدری، رییس کمیته امور استانها و عضو هیات رییسه فدراسیون، علی طاهری رییس هیات فوتبال استان اصفهان در محل استانداری اصفهان برگزار شد.

مرتضوی، استاندار اصفهان ضمن خوشامدگویی به عزیزی‌ خادم و همراهانش گفت: امیدوارم با نگاه ویژه ای که شما دارید، اتفاقات خوبی برای فوتبال کشور رقم بخورد. اصفهان یکی از خاستگاه های اصلی فوتبال در کشور است که انتظار می رود توجه بیشتری از سوی فدراسیون به اصفهان شود.

مرتضوی با بیان اینکه  ذات فوتبال چهره پرور است، افزود: به همین دلیل است که  بسیاری از افراد در این مسیر دیده نمی‌شوند؛ چرا که بازیکنانی هستند که استعداد درخشانی در فوتبال دارند ؛ اما به دلیل کمتر دیده شدن قادر به نقش آفرینی نیستند.

وی در ادامه در خصوص مبارزه با فساد در فوتبال اضافه کرد:یکی از وظایف همه ما و به ویژه فدراسیون فوتبال پرداختن شفاف به مسائل است تا استعدادهای بهتری شناسایی و شناخته شوند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: فردی که وارد فوتبال می‌شود باید بداند چه مواردی در مسیر او قرار دارد؛ چرا که بسیاری از افرادی که به این حوزه وارد می‌شوند، از نظر شخصیتی ظرفیت سازی نشده‌اند و ممکن است در ادامه مسیر به مشکل برخورد کند

عزیزی‌ خادم در ادامه ضمن تشکر از میزبانی خوب اصفهان در این سفر گفت:  فدراسیون در حوزه‌های مختلف بانوان و آقایان برنامه ای را طراحی کرده است تا تمامی استان‌ها برای تشکیل تیم‌های مختلف ملی در رده‌های مختلف درگیر شده و سهیم باشند.

وی افزود: در بخش بانوان و فوتسال و رده زیر ۱۹ سال قرار است تا پایان سال استعدادها شناخته شوند و همه امکانات به منظور نگاه توسعه‌ای و عدالت محور تا  زمان شناسایی آنها فراهم شود چرا که برگ برنده فدراسیون در این مساله است.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه صعود تیم ملی به جام جهانی سریع تریم و کم هزینه‌ترین صعود تیم ملی کشور به جام جهانی است که رقم خورده است، خاطر نشان کرد: این موضوع بی‌سابقه است و برای رسیدن به این مرحله همه افراد بدون هیچ چشم‌داشتی کمک کرده اند.

وی امکانات زیرساختی لازم در اصفهان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: فوتبال باید متکثر شود و با همین هدف و نگاه می‌توانیم بسیاری از بازی‌های مهم را در اصفهان برگزار کنیم و این برای فوتبال و کشورمان مشروعیت زاست. مشارکت در این موضوع کاهش بار مالی به دنبال دارد و فدراسیون در این مسیر مصمم است، از هیات اصفهان نیز درخواسته ایم تا متقاضی میزبانی تیم‌های ملی باشند تا در ادامه اقدامات لازم انجام گیرد.

وی تاکید کرد: سرمایه عظیمی در فوتبال نهفته است و استانداران به عنوان شخص اول هر استان تاثیر زیادی بر پیشرفت این حوزه دارند که اصفهان از این لحاظ که باشگاه های بزرگی در رده های مختلف دارد، می‌تواند در خصوص تعامل ما با قطر در خصوص جام جهانی موثر باشد.

عزیزی خادم همچنین با اشاره به نگاه استراتژیک رییس جمهور به مناطق مختلف گفت: این ظرفیت متقابل بین کشور ها نقش بسزایی در پیشرفت دارد که در همین ارتباط با قطر ارتباطات خوبی برقرار شده است.

وی با ابزار امیدواری در خصوص پایان یافتن کرونا گفت: امیدواریم با بهبود شرایط شاهد حضور تماشاگران در استادیوم های ورزشی و هیجان و جذابیت خاص فوتبال باشیم

در پایان این جلسه علی طاهری، رییس هیات فوتبال استان اصفهان گفت: بدون شک سفر عزیزی خادم به اصفهان بازخورد و پیامدهای مثبتی به دنبال خواهد داشت و امیدوارم کادر جدید استانداری برای فوتبال اصفهان و زیر مجموعه های از جمله ساحلی و فوتسال در آینده اتفاقات خوبی را رقم زند و شاهد نگاه ویژه و توجه بیشتری از سوی شما به این ورزش شود. در واقع اصفهان و هیات فوتبال اصفهان از حیث حقوقی و از حیث حضور در تیم‌های لیگ برتر کشور اهمیت بسزایی دارد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز