خیری: استقلال از لحاظ کسب نتیجه عالی بوده اما سبک فوتبالی نه/ پلی‌میکر جذب شود، آبی‌پوشان موفق‌تر می‌شوند

۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۷۷۷۵۷
خیری: استقلال از لحاظ کسب نتیجه عالی بوده اما سبک فوتبالی نه/ پلی‌میکر جذب شود، آبی‌پوشان موفق‌تر می‌شوند
شاهین خیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اعلام کرد سبک بازی استقلال نیاز به بهتر شدن دارد و این تیم زیبا بازی نمی‌کند اما از نظر نتیجه‌گیری عالی بوده است.

شاهین خیری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: در حال حاضر استقلال از نظر کسب نتیجه عالی بوده و قانع‌کننده، از نظر فوتبالی اما جای کار دارد. به عنوان هوادار لذت می‌برم که استقلال برنده می‌شود اما از نظر فوتبالی راضی نیستم. این انتقاد نیست اما مشکلی است که وجود دارد. بنده به عنوان یک علاقمند به فوتبال که پیشتر بازی کرده دوست دارم تیمم علاوه بر نتیجه گیری بازی زیبا هم انجام دهد.

وی در ادامه افزود: از ابتدای فصل تا امروز 2 بازی بسیار خوب از استقلال دیدیم. یکی مقابل نساجی و یکی مقابل ذوب‌آهن. بقیه بازی ها اما به دلم ننشست. ایرادی که در این مساله وارد است کلی است. اصلا بحثم خوب یا بد بودن فرهاد مجیدی نیست اما به زیبایی و شناور بودن دوران استراماچونی بازی نمی‌کند. یکی از مهم ترین مشکل‌ها هم پلی میکر است.

هافبک اسبق استقلال درباره زوج مهدی‌پور و نیک‌نفس گفت: این دو بازیکنان بدی نیستند اما نکته اینجاست الماس استقلال از این تیم جدا شده است. ریگی یک جواهر بود و نباید از تیم جدا می‌شد. در استقلال هافبک‌های درجه یکی چون امید ابراهیمی هم حضور داشته اما ریگی واقعا باکیفیت بود. مهدی‌پور و نیک نفس خوب کار کرده‌اند اما جلوی این دو باید یک پلی میکر هم قرار گیرد.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره ادامه مسیر استقلال در راه قهرمانی گفت: همانطور که گفتم نتیجه‌گیری عالی بوده. همین که استقلال باخت نداشته یعنی یک پوئن مثبت. هافبک‌های استقلال هنوز به طور کامل هماهنگ نیستند و باید روان بازی کنند. این مساله حل شود و یک پلی میکر جذب شود اوضاع بهتر می‌شود. اگر قرار نیست پلی‌میکر جذب شود بهتر است این تیم با 3 مهاجم و با حضور ارسلان مطهری بازی کند.

خیری در پایان گفت: صددرصد استقلال باید یک پلی میکر جذب کند اما نه کسی در حد بازیکنان فعلی. اگر قرار است بازیکنی بی‌کیفیت جذب شود چه بهتر است که به بازیکنان فعلی اطمینان شود. باید کسی جذب شود که همه بگویند به به. کسی که کارهایش نمود داشته باشد و موقعیت‌سازی کند. چیزی که 90 درصد تیم‌های بزرگ دنیا دارند و اگر این ضعف حل شود می‌توان به آینده استقلال خوش بین بود.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز