رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای

مقصر اصلی خصوصی نشدن استقلال و پرسپولیس روحانی است

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۸:۱۴
کد خبر: ۱۲۷۸۰۰۰
مقصر اصلی خصوصی نشدن استقلال و پرسپولیس روحانی است
داریوش مصطفوی در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به مشکلی که برای پرسپولیس و استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رخ داده است، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش برنا، داریوش مصطفوی، رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در ابتدای صحبت های خود گفت: در جلسه‌ای برخی از بازیکنان پول از پرسپولیس و استقلال گرفتند اما دوباره شکایت کردند که ما پول مان را نگرفته ایم و این مشکلاتی را ایجاد کرده است. برخی از این مسائل از ماست که بر ماست و در این مملکت گرفتار خودمان هستیم.

وی در ادامه افزود: AFC اطلاعاتش را از کجا می آورد. AFC یک شرکت آلمانی را معرفی کرده که برای تیم های دورتموند و منچستر هم همان شرکت را انتخاب نموده است. آنها نشسته اند و کارهای مربوط به بازرسی و حسابرسی باشگاه ها را انجام داده اند. برای باشگاه های ما یکسری معایب را پیدا کرده اند، ایرادهایی به ظاهر آسان اما برای آنها تبدیل به معایب اصلی شده است. باید بگویم آجرلو و صدری همکاری کامل را با ما داشتند و جا دارد از آنها بابت از آنها بابت همکاری خوبی که با کمیته استیناف داشته اند، تشکر کنم.

مصطفوی تاکید کرد: من وظیفه ندارم از کسی تشکر کنم اما وقتی می بینم رئیس فدراسیون در جلسه در حضور همه گفت نامه سفید می دهم از طرف من هر چیزی که لازم بود در آن نامه بنویسید تا این مشکل از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا حل شود.

رئیس اسبق فدراسیون در مورد سرنوشت نهایی سرخابی‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: طی نامه ای مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما دادند تا روز دوشنبه به ما وقت دادند تا این مشکلات را حل کنیم. ما که می دانیم حقوق کالدرون و خواکین را دیرتر از موعد مقرر پرداخت کرده اند آنها گفته اند حتی در مورد یک دقیقه تاخیر هم ایراد می گیرند. مسوولان AFC از ما دفاعیه خواستند. ما در حضور مسئولان و مدیران ارشد معاون وزیر، مشاور حقوقی فدراسیون و کارشناسان حقوقی دو باشگاه جلسه گذاشتیم و همه دنبال حل مشکل هستند. دولت، فدراسیون فوتبال و ما هم که زیر مجموعه آنها هستیم دنبال حل این مشکل هستند اما AFC اشکالات زیادی را از ما می گیرد.

وی گفت: قبول دارم ما در مالکیت دو باشگاه و در انتخاب اعضای هیات مدیره اشکال داریم. من فکر می کنم از دست وزیر هم کاری ساخته نیست اما از دولت خواهش می کنم که وضعیت این دو باشگاه را از نظر مالکیت روشن کند. از زمان آقای خاتمی تا زمان دولت آقای رییسی داد می زنم الان هم دارم داد می زنم. ما نمی توانیم از دست فیفا و ای اف سی فرار کنیم. آنها اصول و اساسی دارند که می گویند باشگاه ها باید خصوصی باشند و اعضای هیات مدیره را باید مجمع تعیین کند.

مصطفوی گفت: مقصر اصلی دولت ها هستند. من قسم می خوردم مقصر اصلی آقای روحانی است. بار‌ها در آن دولت برای خصوصی سازی و بورس جلسه برگزار کردند ولی اتفاقی نیفتاد. کنفدراسیون صبر نمی کند که ما بگوییم درست می شود. ما را حذف می کنند و می گویند بروید جواب تان را از دولت های تان بگیرید که نتواستند این کار را انجام بدهد.

وی در پایان اظهار داشت: فدراسیون بیشترین همکاری را با دو باشگاه کرده و الان هم کمیته استیناف بدوی، فدراسیون فوتبال، مدیران پرسپولیس و استقلال و مسئولان حقوقی دو باشگاه کار می کنند تا مشکل حل شود.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز