شیری: در لیگ برتر امسال بازی ساده‌ای وجود ندارد/ کمیته انضباطی نشان بدهد قانون برای همه یکسان است

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۷۸۶۲۷
شیری: در لیگ برتر امسال بازی ساده‌ای وجود ندارد/ کمیته انضباطی نشان بدهد قانون برای همه یکسان است
حامد شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا ابراز امیدواری کرد کمیته انضباطی مطابق قانون رای دیدار تیم فوتبال نساجی برابر استقلال را اعلام کند.

حامد شیری، بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران، در خصوص پیروزی اخیر تیمش برابر مس رفسنجان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی برابر مس بازی سختی برای ما بود، جدا از شرایط فنی، این دیدار در شهر سرچشمه برگزار شد که در ارتفاع 2700 متری از سطح دریا قرار دارد و این موضوع کار را در این شرایط سخت می‌کند و به نظرم تنها تیمی بودیم که موفق شدیم در این شهر برابر مس به پیروزی برسیم. مس تیمی است که از نظر فنی و جدولی هم وضعیت مطلوبی دارد.

وی افزود: پیروزی در این بازی خیلی مهم بود چراکه توانستیم با برد در این دیدار و کسب سه امتیاز کامل آن جایگاه مان را در جدول بهبود ببخشیم و برای بازی‌های بعدی مان روحیه بهتری داشته باشیم.

شیری در مورد پنالتی پرحرف و حدیثی که در بازی برابر مس اعلام شد، تاکید کرد: بعد از بازی هم صحنه پنالتی خودمان را دیدم و هم پنالتی که برای مس گرفتند ولی ما به عنوان بازیکن نمی‌توانیم زیاد در این بحث‌ها ورود کنیم. به اعتقادم مشکل اصلی داوری‌ها با اضافه شدن فناوری VAR می‌تواند به حداقل برسد تا تیم‌ها از اشتباهات داوری کمترین لطمه و ضربه را ببینند.

مدافع کهنه‌کار نساجی در خصوص شرایط کلی تیمش در لیگ بیست و یکم و فراز و نشیب این تیم در 11 هفته گذشته تصریح کرد: فراز و نشیب خاصی نداشتیم. شاید در برخی بازی‌ها می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم ولی دلایلی مثل بدشانسی مانع از این موضوع شد. این در شرایطی است که در این فصل قرعه سختی را هم پیش‌رو داشتیم و در هفته‌های متوالی برابر تیم‌های مدعی بازی کردیم و این مورد هم در کسب برخی نتایج‌مان بی‌تاثیر نبود.

شیری درباره تقابل این هفته نساجی برابر نفت مسجدسلیمان به خبرنگار برنا گفت: شرایط تیم‌ها در این فصل به گونه‌ای است که تیمی نمی‌تواند حریف ساده و آسانی باشد. ما پس از پیروزی خوبی که برابر مس به دست آوردیم با روحیه بالایی برنامه‌های تمرینی را برای دیدار برابر نفت مسجدسلیمان آغاز کرده و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا از این دیدار هم دست پر زمین را ترک کنیم.

کاپیتان نساجی به ماجرای دیدار تیمش برابر استقلال اشاره کرد و گفت: در بازی ما برابر استقلال استفاده غیرقانونی این تیم از بازیکنان خارجی‌اش مسجل است و این موضوع از سوی ناظر بازی هم تاکید شده بود. حالا که برای گل‌گهر به خاطر استفاده از بازیکن غیرقانونی رای به شکست 3 بر 0 برابر حریفانش داده شده، کمترین انتظار ما از مسئولان کمیته انضباطی این است که به بازی ما هم رسیدگی کنند و نشان دهند قانون برای همه یکسان است. اگر واقعا رایی که علیه باشگاه گل‌گهر صادر شده، منصفانه است، باید برای ما هم این رای صادر شود. مسئولان باشگاه نساجی تا آخر این ماجرا را پیگیری می‌کنند تا حق به حقدار برسد.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز