بفرمایید ال‌کلاسیکو؛ جنگ برای ۳ امتیاز از بازی ۶ امتیازی

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۹۴۲۸
بفرمایید ال‌کلاسیکو؛ جنگ برای ۳ امتیاز از بازی ۶ امتیازی
دو تیم فوتبال ​سپاهان و پرسپولیس امروز در اراک برگزارکننده گل بازی‌های این هفته لیگ برتر هستند، دیداری که همیشه از حساسیت‌های بالایی برخوردار بوده است.

به گزارش برنا؛ در حالی که لیگ برتر فوتبال به روزهای هیجان‌انگیز خود رسیده و رقابت بین تیم‌ها در آستانه آغاز هفته دوازدهم در این پیکارها اوج گرفته است، سپاهان و پرسپولیس در دیداری حساس و مهم به مصاف هم می‌روند، دیداری که می‌تواند پر از صحنه‌ها و اتفاقات جذاب فوتبالی باشد و جنگ بر سر غنیمتی به اندازه 3 امتیاز، این دو تیم را برای دوئل ویژه‌ای برابر یک رقیب جدی بر سر ذوق بیاورد.

اگرچه طبق روال عادی می‌بایست این دیدار در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان برگزار می شد اما اتفاقاتی که سال قبل در اصفهان برای پرسپولیسی‌ها رخ داد، محرومیتی را شامل حال دو تیم کرد تا در فصل جاری بازی‌های دو تیم خارج از تهران و اصفهان برگزار شود و در این میان سپاهانی‌ها اراک را به عنوان میزبان این دیدار معرفی کردند تا شاگردان گل‌محمدی برای تقابل برابر زردهای دیار زاینده‌رود مسافر این شهر صنعتی شوند.

پرسپولیس پس از پیروزی برابر پیکان در لیگ، برد در جام حذفی برابر حریفی از لیگ دسته اول و در ادامه کسب سه امتیاز بازی در خانه روبروی ذوب‌آهن مهدی تارتار، در هفته یازدهم لیگ برتر در شرایطی برای بازی روبروی سپاهان آماده می شود که تیم گل‌محمدی در این سه دیدار در کسب نتایج دلخواه موفق عمل کرده است و با دو برد متوالی در لیگ برتر آماده حساس‌ترین بازی خود در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم می شود.

این در حالی است که تیم محرم نویدکیا با شرایطی کاملا متفاوت در مقایسه با حریف این هفته شان برای بازی روبروی پرسپولیس مهیا شده اند. سپاهانی ها که با شکست در تهران روبروی استقلال به استقبال جام حذفی رفتند در این رقابت خود نماینده ای از لیگ دسته سوم با پیروزی نزدیک یک بر صفر جواز حضور در مرحله بعدی را به دست آورد. در ادامه آنها در اصفهان با شکست دو بر یک برابر پیکان، ناکامی دیگری را تجربه کردند تا حالا با توپ پر برای رقابت با پرسپولیس به عنوان رقیب همیشگی در انتظار بازی امروز باشند.

سپاهان و پرسپولیس در آستانه بازی رودررو در حالی به مصاف هم می روند که با توجه به حکم کمیته انضباطی برای گل گهر، شاگردان نویدکیا در حال حاضر 22 امتیازی هستند و در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته اند، در آن سوی میدان پرسپولیس هم با 22 امتیاز و تفاضل گل کمتر در مقایسه با سپاهان رده سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

بررسی شرایط نفری دو تیم در این دیدار از دوئل‌های جذابی در این بازی حکایت دارد که مهم‌ترین این جدال‌ها می‌تواند به تقابل شهریار مغانلو، مهاجم فصل قبل پرسپولیس، با خط دفاعی تیم گل‌محمدی، که در هفته‌های اخیر سر و شکل بهتری به خود گرفته، باشد. این در حالی است که رویارویی پرسپولیس با مهره‌هایی مثل سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و محمدرضا خلعتبری می‌تواند اتفاقات جالب این بازی را شکل دهد. این در حالی است که تقابل نویدکیا و گل‌محمدی به عنوان سرمربیان دو تیم همچون شطرنج تماشایی برای این دیدار خواهد بود.

ال کلاسیکوی جذاب بین سپاهان و پرسپولیس قرار است امروز از ساعت 16 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شود. براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون سیدوحید کاظمی، حسن ظهیری، مهدی عالیقدر و رضا عادل تیم داوری این دیدار حساس را برعهده دارند.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز