پرسپولیس تهران ۲- تراکتور تبریز یک

برتری دلچسب سرخ‌ها/ پرسپولیس به یک قدمی صدر رسید

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۸:۴۸
کد خبر: ۱۲۸۱۹۹۷
تیم فوتبال پرسپولیس تهران برابر تراکتور تبریز به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک پرسپولیس به اتمام رسید تا شاگردان یحیی گل محمدی به امتیاز 28 برسند و در یک قدمی استقلال، صدرنشین مسابقات قرار بگیرند.

در دقیقه 6 پرسپولیس تا آستانه باز کردن دروازه تراکتور پیش رفت اما محمدرضا اخباری روی خط دروازه توپ را در آغوش گرفت. یک دقیقه بعد، روی اشتباه علی نعمتی، پیمان بابایی در زاویه بسته با حامد لک تک به تک شد که شوت محکم این بازیکن به صورت بدن برخورد کرد و به اوت رفت. در دقیقه 10 پاس در عمق مهدی ترابی، با فراز تند و تیز عیسی آل‌کثیر منجر به موقعیت تک به تک برای این مهاجم شد و شوت محکم آل‌کثیر وارد دروازه اخباری شد. در دقیقه 24 پاس در عمق سامان نریمان جهان در داخل محوطه جریمه به پیمان بابایی رسید و این بازیکن هم بدون معطلی و با یک ضرب، توپ را وارد دروازه لک کرد. دقیقه 29 مدافعان خط دفاعی پرسپولیس دچار اشتباه شدند که حامد لک زودتر از پیمان بابایی از دروازه خارج شد و توپ را به اوت فرستاد تا دروازه این تیم برای سومین بار تهدید نشود. در دقیقه 42 نیز ضربه ایستگاهی ابوالفضل رزاق‌پور با اختلاف اندک از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت. رزاق‌پور در دقیقه 44 هم با حامد لک تک به تک شد که ضربه چیپ و فنی این بازیکن بسیار بد بود و با اختلاف زیاد به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

81

در نیمه دوم گل محمدی در ابتدای نیمه دوم دو تغییر در تیمش ایجاد کرد و فرشاد فرجی و سعید آقایی را به جای سیدجلال حسینی و علی شجاعی وارد زمین کرد تا خط دفاع تیمش را تازه نفس کند. سرخ پوشان تهرانی برای رسیدن به گل برتری در نیمه دوم هم مثل نیمه نخست به تنها 10 دقیقه زمان نیاز داشتند. در دقیقه 55 سیامک نعمتی پاس رو به بیرون میلاد سرلک را وارد دروازه تراکتور کرد تا برتری بار دیگر به پرسپولیس برسد. در ادامه پیام حیدری داور مسابقه یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد اما مهدی ترابی در دقیقه 66 این پنالتی را به اوت زد تا سرخ پوشان فرصت افزایش تعداد گل‌ها را از دست بدهند. تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه برای گلزنی ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه 2 بر 1 خاتمه یافت. پیام حیدری در این مسابقه به فرشاد فرجی، حامد لک و علی شجاعی از پرسپولیس و کاظم محمودی (سرپرست)، بهزاد سلامی، آرش قادری، علی نجفی و عبدالله حسینی از تراکتور کارت زرد نشان داد.

داور: پیام حیدری

ترکیب پرسپولیس تهران: حامد لک، سیدجلال حسینی (46- فرشاد فرجی)، علی نعمتی، مهدی شیری (69- مهدی عبدی)، علی شجاعی (46- سعید آقایی)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (78- رضا اسدی)، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: گل‌محمدی

ترکیب تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، محمد مسلمی‌پور، آرش قادری، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، علی نجفی (70- بهزاد سلامی)، شاهین ثاقبی (79- علی فتحی)، علی دشتی (73- محمد قنبری)، ابوالفضل رزاق‌پور (70- محمد قادری)، سامان نریمان جهان (73- رضا دهقانی) و پیمان بابایی

سرمربی: سولدو

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز