سرپرست امید پرسپولیس: در دربی مستحق پیروزی بودیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۰۲:۳۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۸۳۱۴۶
سرپرست امید پرسپولیس: در دربی مستحق پیروزی بودیم
سرپرست تیم امید پرسپولیس با تشکر از مجید صدری و محسن خلیلی برای ایجاد شرایط خوب برای تیم های پایه اظهار امیدواری کرد باشگاه به تیم پایه نگاه ویژه ای داشته باشد.

رضا ریاضتی، سرپرست تیم فوتبال امید پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به دربی امیدها، که با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید، اظهار داشت: ما در این رقابت سوار بازی بودیم و نمایش خوبی را در طول بازی از خود نشان دادیم. ما از ابتدای فصل تا به امروز بدون باخت بودیم و در این دیدار نیز توانستیم روند شکست ناپذیری مان را ادامه دهیم. در دربی مستحق برد بودیم و توانستیم به برد خوبی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه در مورد هدف گذاری امیدهای پرسپولیس افزود: هیچ‌کسی از قهرمانی بدش نمی‌آید اما ما در کنار رسیدن به این هدف به دنبال معرفی بازیکنان خوب و مستعد برای بزرگسالان پرسپولیس هستیم. در این مسیر کادر فنی تیم بزرگسالان قبول کردند چهره های مستعد را به بزرگسالان می فرستیم تا به طور متناوب در کنار بزرگسالان تمرین کنند.

سرپرست امید پرسپولیس در مورد وضعیت مالی و کیفی تیم امید به لحاظ امکانات گفت: خوشبختانه وضعیت نسبت به قبل بهتر شده و آقای صدری خوش قولی کرده و  30 درصد از قراردادها را پرداختند و  در بهترین شرایط نرم افزاری و سخت افزاری قرار داریم که جا دارد از صدری و محسن خلیلی در این خصوص تشکر کنیم و امیدواریم در آینده هم  مسئولان باشگاه به همین ترتیب از تیم‌های پایه حمایت های لازم را به عمل آورند.  

ریاضتی شرایط بزرگسالان پرسپولیس را مثبت ارزیابی کرد و در این رایطه گفت: تیم بزرگسالان در حال حاضر شرایط خوبی دارد و من مطمئن هستم این تیم  بدون دردسر دو سه هفته قبل از پایان فصل قهرمان خواهد شد.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز