حاتمی: خانواده جودو نیازمند آشتی و یکدلی است

۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۳۷۵۳
حاتمی: خانواده جودو نیازمند آشتی و یکدلی است
ملی پوش سابق جودو ایران گفت: در دوران آشفتگی جودو، باید از تمامی سرمایه های این ورزش المپیکی استفاده شود.

به گزارش برنا، محسن حاتمی ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر جودو ایران وضعیت مناسبی ندارد که برای برون رفت از این دوران، باید از تمامی سرمایه های جودو کشور استفاده شود.

وی ادامه داد: پیشکسوتان و بزرگانی همچون اساتید: کیهان، منوچهری، مرادی و منافی زاده می توانند به جودو ایران کمک کنند، اما متاسفانه دست اندرکاران جودو از این سرمایه ها استفاده نمی کنند.

دارنده مدال برنز تورنمنت بین المللی تایلنددر سال ۲۰۰۶ اظهار داشت: الان استاد بزرگی همچون محسن منافی زاده که در ژاپن نیز جایگاه رفیعی دارد، در شمال کشور آکادمی مجهز و خوبی تاسیس کرده تا در آن به پشتوانه سازی برای جودو کشور بپردازد، اما فدراسیون از تجربیات و دانش فنی ایشان استفاده نمی کند.

حاتمی گفت: برای بهبود شرایط نابسامان جودو و خروج از این آشفتگی، باید همدلی و آشتی در جامعه جودو ایجاد شود تا این ورزش المپیکی و مدال آور به روزهای خوب گذشته بازگردد.

قهرمان پیشین جودو کشور و نیروهای مسلح در پایان یادآور شد: در روزهایی که سایه تعلیق بر سر جودو ایران سایه افکنده، یکی از مهم ترین ابزارهای خروج از این وضعیت، استفاده از بزرگان جودو است. در این بین بنده نیز به عنوان عضو کوچکی از این خانواده، هر کمکی از دستم بربیاید، برای اعتلای جودو کشورم و بالا رفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام خواهم داد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز