ستاره سپاهان محروم شد!

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۹:۳۶
کد خبر: ۱۲۸۴۶۴۸
ستاره سپاهان محروم شد!
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال مجتبی میرزاجانپور را به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم فولاد مبارکه سپاهان و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش برنا، هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» روز یکشنبه 19 دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری شد.

تیم‌های شهرداری گنبد و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته شانزدهم در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر، مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را تا تشکیل نشست کمیته انضباطی از همراهی این تیم محروم کرد.

کمیته انضباطی امروز (دوشنبه 21 دی‌ماه) تشکیل شد و مجتبی میرزاجانپور را به دلیل به کار بردن الفاظ ناشایست که بر خلاف مقررات آیین‌نامه است و با استناد به ماده ۳ و ۴ آئین‌نامه انضباطی فدراسیون والیبال، این بازیکن را به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بنابراین میرزاجانپور در هفته هفدهم لیگ برتر مردان (چهارشنبه 22 دی‌ماه) نمی‌تواند تیم فولاد مبارکه سپاهان را در دیدار برابر شهرداری ورامین همراهی کند.

انتهای پیام// 

 

نظر شما