صادق ورمزیار در گفت‌وگو با برنا

استقلال در صدر است و روندش رو به رشد/ AFC از حذف تیم‌های ایرانی ضرر می‌کند

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۵۲۴۱
استقلال در صدر است و روندش رو به رشد/ AFC از حذف تیم‌های ایرانی ضرر می‌کند
صادق ورمزیار درباره روند آبی‌پوشان تهرانی و حذف آن‌ها از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

صادق ورمزیار، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در حاشیه یکی از بازی‌های لیگ دسته دوم به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی‌های لیگ دسته دوم را مشاهده می‌کنم تا وضعیت مسابقات و بازیکنان را بدانم. سطح بدی ندارند و چوکا را تیمی بسیار خوب می‌دانم. فوتبال‌شان را پسندیدم. بازی در چمن مصنوعی؟ وقتی زمین در ایران کم باشد همین مسئله پیش می‌آید و بازی‌های لیگ 2 به صورت اجباری در این زمین‌ها برگزار می‌شود. فکر می‌کنم اگر چمن‌های مصنوعی با قابلیت بازی بهتر فراهم شود بهتر خواهد بود. درباره عدم حضور تماشاگران هم باید بگویم فوتبال بدون تماشاگر بی‌فایده است و چیزی کم دارد. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود تا روح فوتبال برگردد. وضعیت خودم؟ فعلا جایی مشغول نیستم.

رئیس اسبق آکادمی استقلال درباره وضعیت فعلی آکادمی عنوان کرد: وضعیت تیم‌های پایه استقلال بد نیست اما به نظرم همه اعضای باشگاه دید ویژه‌تری به تیم‌های پایه داشته باشند اوضاع بسیار بهتر می‌شود و می‌توانند پازل خود را کامل کنند. هم از لحاظ سخت‌افزاری و هم از لحاظ مالی. خروجی زمانی که ما در آکادمی بودیم عالی بود. ستاره‌هایی چون صیادمنش، قایدی و خیلی‌های دیگر در آن زمان در تیم‌های پایه فرصت درخشش پیدا کردند. به نظرم خیلی خوب است کسانی در فوتبال پایه کار کنند که شناخت داشته باشند.

پیشکسوت استقلال در ادامه درباره شرایط فعلی آبی‌پوشان گفت: وقتی استقلال صدر جدول است یعنی اوضاع خوب است. امیدوارم همچنان این روند ادامه داشته باشد و هواداران استقلال که چند سالی است جام نگرفته‌اند با مشاهده قهرمانی تیم‌ محبوب‌شان راضی باشند. فکر می‌کنم استقلال هرچه سریع‌تر به ترکیب ایده‌آلش دست پیدا کند اوضاع بهتری خواهد داشت. فکر می‌کنم در حال حاضر روند تیم رو به رشد است.

وی درباره عملکرد مدافعان امسال استقلال افزود: فکر می‌کنم همچنان استقلال باید در فاز دفاعی دقت کند و با تمرکز بیشتری روی این بخش کار کند. مدافعین استقلال یک نقطه ضعف به نام سرعت دارند که باید حل شوند. دروازه‌بان‌ها؟ حضور سه دروازه‌بان در یک تیم کار مربی را سخت می‌کند. وقتی گلر‌ها به دلیل عدم آمادگی در ترکیب قرار نمی‌گیرند ممکن است حتی تیم ملی را هم از دست بدهند.

ورمزیار درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر هم گفت: استقلال، پرسپولیس و سپاهان. درباره حذف استقلال و پرسپولیس باید بگویم زمانی که تیم‌های بزرگی چون النصر و کاشیما حذف شده‌اند فکر می‌کنید تیم‌های ایرانی با این امکانات و سخت افزاری نباید حذف شوند؟ ما در مقایسه با آن‌ها امکانات و سخت‌افزار کمتری داریم. البته خود AFC بیشتر ضرر می‌کند زیرا دو تیم هواداران زیادی دارند و به نظرم یک نفر مقصر نیست و همه مقصرند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز