هادی مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با برنا

همه از حذف استقلال و پرسپولیس ناراحتند/ دروغ شنیدم و نتوانستم با شرایط کنار بیایم

۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۸۵۲۷۶
همه از حذف استقلال و پرسپولیس ناراحتند/ دروغ شنیدم و نتوانستم با شرایط کنار بیایم
هادی مهدوی‌کیا در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار برنا درباره شرایط خود، روند پرسپولیس و حذف آبی‌ و قرمزها صحبت کرد.

هادی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس، درباره وضعیت آکادمی کیا به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر به سال هشتم فعالیت رسیده‌ایم و تیم بزرگسالان هم تشکیل داده‌ایم. البته آن تیم همان بچه‌های 18 ساله خودمان هستند که در لیگ 3 حضور دارند. وضعیت خوبی داریم اما خب هدف‌مان در آن بخش تجربه‌اندوزی بازیکنان است. بازیکنان پرورش‌یافته‌مان کم کم به سطح لیگ می‌رسند و می‌توانیم ماحصل را مشاهده کنیم.

وی در ادامه افزود: بخاطر کرونا که همه دنیا را تحت تاثیر قرار داده نتوانستیم در تورنمنت‌های خارجی شرکت کنیم. امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم در بازی‌های بین‌المللی حضور پیدا کنیم. دستپخت‌های ما؟ در تیم‌های ملی نوجوانان پیشتر 9 بازیکن و امسال 10 بازیکن داشته‌ایم. امیدواریم با شرایط خوب، رشد کنند.

پیشکسوت سرخ‌ها درباره پرسپولیس گفت: همه آگاهی داریم که از دست دادن بازیکنان طراز اول تاثیرگذار است و در کل با توجه به جدایی ستاره‌ها شرایط پرسپولیس آن‌چنان بد نیست. تیمی که 5 سال قهرمان شده قطعا سطح توقعات را بالا می‌برد اما شرایط پرسپولیس نرمال است و امیدوارم همه چیز برای‌شان خوب پیش برود. بازیکنان هم پست من؟ خوب هستند. پرسپولیس همیشه در پیستون و مدافع راست بازیکنان خوبی داشته است. همه با کیفیت هستند و تجربیات خوبی دارند.

مهدوی‌کیا درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا گفت: همه ناراحت و شوکه‌اند. پرسپولیس در چند فصل اخیر وضعیت خوبی در آسیا داشته و امیدوارم مشکلات سرخابی‌ها حل شود. مسائل مالی و طلب‌ها تاثیر داشته؟ خود من تنها 25 میلیون قرارداد داشتم و آن را بخشیدم. همه اما نمی‌توانند این کار را کنند. به کسی هم نمی‌شود خرده گرفت.

وی درباره شرایط خود گفت: مدرک B آسیا را دارم و همه رده‌ها زیر نظر خودم ارائه می‌شود. در دوران فوتبالم با عشق بازی می‌کردم اما زود خداحافظی کردم. دلیل خداحافظی؟ سال‌ها از آن گذشته. دروغ شنیدم و نتوانستم با شرایط کنار بیایم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز