ستاره مس رفسنجان در گفت‌وگو با برنا

مدیران روی ما فشاری ایجاد نکرده‌اند/ به تیم ملی فکر می‌کنم

۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۸۶۸۲۹
مدیران روی ما فشاری ایجاد نکرده‌اند/ به تیم ملی فکر می‌کنم
محسن آذرباد از شرایط خود در تیم فوتبال مس، نمایش رفسنجانی‌ها و رویاهایش صحبت کرد.

محسن آذرباد، بازیکن خط میانی تیم فوتبال مس رفسنجان، درباره عملکرد مس در مسابقات امسال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر تا به الان عملکرد خوبی داشته ایم. در ابتدای فصل تغییرات داشتیم و نتیجه دادن تغییرات نیاز به زمان داشت. به همین دلیل رفته رفته بهتر شدیم. فکر می‌کنم تیم خوبی داریم و در آینده اوضاع بهتر می‌شود.

وی افزود: سال گذشته در چمن مصنوعی بازی می‌کردیم. زمین چمن مصنوعی بازی‌ها را پرفشار می‌کند و کارمان سخت بود. امسال هم البته زمین خوبی نداریم اما این‌که زمین‌مان هم متفاوت شده، در کسب نتایج تاثیرگذار بوده است. اگر زمین خوب باشد تیم‌مان می‌تواند از لحاظ تاکتیکی خیلی بهتر کار کند و دستورات مربی‌مان را بهتر انجام دهیم. ما فوتبال را روی زمین بازی می‌کنیم و نیاز به زمینی هموار داریم.

آذرباد درباره کار زیر نظر ربیعی عنوان کرد: 3 فصل است با محمد آقا کار می‌کنیم. او مربی فنی، جوان و آینده‌دار است. به همکاری با او افتخار می‌کنم. شرایط خودم؟ خدا را شکر از عملکردم راضی هستم. باید ببینیم در ادامه فصل چه پیش خواهد آمد. از طرف مدیران برای ما هدف‌گذاری نشده که سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم زیرا این مسئله برای ما که تازه سال دوم حضورمان در لیگ برتر است، فشار را زیاد می‌‌کند و باعث می‌شود تمرکز کافی نداشته باشیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدواریم در پایان نتایج خوبی کسب کنیم.

یکی از بهترین پاس‌گل‌دهندگان لیگ برتر امسال درباره مدعیان قهرمانی گفت: تمام تیم‌هایی که در بالای جدول قرار گرفته اند تیم‌های خوبی هستند و امسال از حالا نمی توان گفت کدام تیم قهرمان است. فاصله تیم‌ها کم شده و تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. سپاهان، استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی هستند.

آذرباد درباره شرایط خود گفت: یک فصل دیگر با مس قرارداد دارم. از طرف تیم‌های تهرانی پیشنهادی به من ارائه نشده. لژیونر شدن؟ سن من بالا رفته و نمی‌توانم آن‌چنان به لژیونر شدن فکر کنم اما قطعا به تیم ملی فکر می‌‌کنم زیرا به نظرم می‌توانم به تیم ملی کمک کنم. علاقه به تیم‌های پایتخت از کودکی؟ من چند سالی است بازیکن مس رفسنجان هستم و به این تیم تعصب دارم. هدفم در حال حاضر موفقیت با تیم مس است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز