بررسی عملکرد تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل

پولدارهای زاغه‌نشین!

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۴:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۸۱۳۰
پولدارهای زاغه‌نشین!
در ادامه بررسی شرایط تیم های لیگ برتری در نیم فصل اول به صنعت‌نفت آبادان رسیدیم، باشگاهی که در فصل جدید هم با مشکلات سال های گذشته اش دست به گریبان بود و حالا در شرایط عجیب و غریبی به سر می‌برد.

به گزارش برنا؛ طلایی پوشان آبادانی در حالی نیم فصل اول از لیگ بیست و یکم را با حضور در رده دهم جدول به پایان رساندند که در این مدت، روزهای پرالتهابی برای شاگردان علیرضا منصوریان رقم خورد.

آنچه گذشت؛ با کوهی از مشکلات

تیم صنعت‌نفت آبادان در حالی لیگ بیستم را با حضور در رده دهم جدول رده بندی به پایان رساند که زردهای آبادانی با انواع و اقسام مشکلات دست به گریبان بودند و تا شروع فصل با پنجره بسته در نقل و انتقالات هم اوضاع درامی را پشت سر گذاشتند تا شروع کارشان در فصل جدید هم با اتفاقات عجیب و غریب رقم بخورد.

عملکرد کلی؛ علاقه به رتبه دهم!

آبادانی‌ها که با اسم پرطمطراق نفت به نوعی پولدارهای زاغه‌نشین محسوب می‌شوند در نیم فصل اول شرایط و نتایجی را کسب کردند که در طول 15 هفته جایگاهی بهتر از عنوان دهمی نصیب این تیم نشد. این تیم در شروع فصل در رده دهم بود و پس از هفته پانزدهم هم در رده دهم ایستاد. این تیم با 5 برد، 4 تساوی و 6 شکست، نیم فصل دوم را با حضور در رده دهم جدول به پایان رساند.

سرمربی؛ کرونا و بی‌پولی دردسر بزرگ منصوریان

علیرضا منصوریان در آغاز فصل دست به ریسک بزرگی زد و کار مربیگری‌اش را در این تیم پیگیری کرد اما شروع کار او در آبادان با ابتلای او به بیماری کرونا و دوری اجباری‌اش از تیم همراه شد تا مجبور شود بازی‌های هفته‌های ابتدایی فصل را از تلویزیون تماشا کند. این در حالی است که ادامه فصل هم برای او بی حاشیه نبود و مشکلات مالی در این باشگاه بارها بحران های تکراری را برای این تیم ایجاد کرد به گونه‌ای که در بازی اخیر این تیم در جام حذفی، بازیکنان معترض نفت، تیم را همراهی نکردند تا منصوریان با امیدهایش برابر خیبر شکست سنگینی را متحمل شود.

ستاره؛ بازیکنی که بزرگ است!

دو مهاجم این تیم را می‌توان ستاره‌های صنعت‌نفت در نیم فصل اول معرفی کرد. شروین بزرگ که حالا نامش برای حضور در پرسپولیس مطرح می‌شود، همراه حکیم نصاری هر کدام با دو گل به عنوان ستاره‌های این تیم محسوب می شوند.

رکورد؛ نباز در خانه

با وجود تمامی مشکلات، آبادانی‌ها در خانه نتایج نسبتا خوبی را کسب کرده‌اند و طبق آمار 10 هفته‌ای است که این تیم در دیدارهای خانگی‌اش شکست نخورده است.

آنچه خواهید دید؛ در آستانه استعفا

با توجه به مشکلات و معضلات پیچیده مالی، اخبار خوبی از آبادان در مورد آینده این تیم به گوش نمی‌رسد و حتی در برهه ای اعلام شد استعفای دسته جمعی می تواند پایان تلخی را در آستانه آغاز نیم فصل دوم برای این تیم رقم بزند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز