بررسی عملکرد تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل

محله برو بیا

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۴:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۹۰۷۴
محله برو بیا
در بررسی عملکرد تیم های لیگ برتری در نیم فصل اول به انتهای جدول رسیدیم، جایی که حضور تیم پدیده با انواع و اقسام مشکلات مالی، مدیریتی و.... در رده آخر جدول جایی برای تعجب باقی نگذاشته و این تیم با تداوم در ناکامی‌ها در قعر جدول برای بقا در لیگ برتر باید تلاش ویژه‌ای را در نیم فصل دوم در دستور کار خود قرار بدهد.

به گزارش برنا؛ نیم فصل اول لیگ برتر بیست و یکم در حالی به پایان رسید که تیم فوتبال پدیده با حضور در قعر جدول، نامش را به عنوان یکی از فانوس به دستان معرفی کرد مگر این که در نیم فصل دوم اتفاقات فوتبالی جالبی برای این تیم و باشگاه بحران زده رقم بخورد.

آنچه گذشت

پدیده‌ای‌ها که هنوز هم خیلی‌ها این تیم را با نام شهرخودرو خطاب می‌کنند در آغاز فصل جدید در شرایطی روی خط استارت قرار گرفتند که جدایی چهره‌هایی مثل نعمتی، امین قاسمی‌نژاد و یکی، دو مهره مطرح هم یکی از دلایل افت این تیم محسوب می‌شد، تیمی که برخلاف فصل گذشته دیگر سیدمهدی رحمتی را روی نیمکت هدایت خود نمی‌دید!

عملکرد کلی؛ فاجعه کامل است

پدیده‌ای‌ها بدون پیروزی و ثبت 11 شکست و 4 تساوی تمام بدترین‌های لیگ برتر در نیم فصل اول را به خود اختصاص دادند، تیمی که با 23 گل خورده و تنها 4 گل زده، بحرانی‌ترین تیم ایران در لیگ برتر محسوب می‌شود.

سرمربی؛ محله برو بیا

کسب تنها 4 امتیاز از 15 بازی نتیجه‌ای فاجعه بار برای پدیده‌ای محسوب می‌شود که فصل را با رضا مهاجری آغاز کرد که عمر مربیگری‌اش در مشهد دو هفته طول کشید و در ادامه جای خود را به میثاقیان داد، سرمربی که خیلی زود از پدیده جدا شد تا جای خود را به سیدعباسی بدهد و فعلا این پیشکسوت سرخابی‌ها همچنان سرمربی این تیم است و هنوز اخراج نشده است.

ستاره؛ آسمان بی‌ستاره

برای تیمی که تمامی اتفاقات بد و منفی لیگ در نیم فصل اول را به خود اختصاص داده است، معرفی ستاره، غیرممکن‌ترین کار دنیاست و می‌توان این مسئله را ماموریت غیرممکن قلمداد کرد!

رکورد؛ تمام منفی‌ها

عدم پیروزی در نیم فصل، دریافت 23 گل در 15 بازی، به ثمر رساندن 4 گل در یک نیم فصل، ثبت 11 شکست از 15 بازی تمام رکوردهای منفی است که بی‌کم وکاست به پدیده تعلق می‌گیرد و در این زمینه در نیم فصل اول در بین لیگ برتری‌ها بی‌رقیب بوده است.

آنچه خواهید دید

با توجه به بحران‌های ریز و درشت و اتفاقات عجیب و غریب که در مشهد برای پدیده‌ای‌ها وجود دارد، شاید تنها یک معجزه بتواند این تیم را در پایان نیم فصل دوم از خط سقوط نجات دهد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز