کنگره جهانی FIVB در هلند برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۹۰۹۶
کنگره جهانی FIVB در هلند برگزار می‌شود
سی‌و‌هشتمین کنگره فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) همزمان با مسابقات قهرمانی زنان جهان در هلند برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال 2022 در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود که روسیه میزبان گروه مردان و کشورهای هلند و لهستان میزبان گروه زنان خواهند بود.

در رقابت‌های گروه زنان تیم‌های هلند و لهستان به عنوان میزبان و صربستان به عنوان قهرمان سال 2018 جهان و تیم‌های چین، ژاپن، کامرون، کنیا، ایتالیا، ترکیه، برزیل، کلمبیا، جمهوری دومینیکن و پورتوریکو به ترتیب به عنوان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان قاره‌های آسیا، آفریقا، اروپا، آمریکای جنوبی و منطقه نورسکا در رقابت‌های قهرمانی زنان جهان حضور خواهند داشت.

همچنین تیم‌های آمریکا، روسیه، آلمان، بلژیک، کره‌جنوبی، بلغارستان، کانادا، تایلند، آرژانتین، جمهوری چک و قزاقستان بر اساس رده‌بندی فدراسیون جهانی برای حضور در این مسابقات انتخاب شدند.

سی‌و‌هشتمین کنگره فدراسیون جهانی والیبال همزمان با مرحله نخست مسابقات قهرمانی زنان جهان در شهر آرنهم هلند از 22 تا 25 سپتامبر (28 تا 31 شهریور 1401) برگزار می‌شود.

سایت فدراسیون جهانی والیبال با اعلام این خبر، نوشت: نمایندگان کنگره فرصتی بی‌نظیر خواهند داشت تا مسابقات افتتاحیه قهرمانی زنان جهان را به‌صورت زنده تماشا کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز