پرسپولیس تهران یک- فولاد خوزستان صفر

گل‌محمدی فاتح دوئل با نکونام/ پرسپولیس هم امتیاز استقلال شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۹۲۷۸
گل‌محمدی فاتح دوئل با نکونام/ پرسپولیس هم امتیاز استقلال شد
تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید.

به گزارش برنا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از هفته شانزدهم لیگ برتر و از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند. این دیدار با تک گل مهدی عبدی به سود سرخ پوشان به اتمام رسید تا پرسپولیس 35 امتیازی شود و به خاطر تفاضل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم باقی بماند.

در دقیقه ششم، ارسال توپ به روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه بود که حامد لک به سختی توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 9 باز هم خطری روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد که ضربه سر عباسی در یک قدمی دروازه، به بیرون رفت. دقیقه 16 هافبک فولاد با دریبل دو، سه بازیکن پرسپولیسی، به دهانه محوطه شش قدم رسید و در حالی که می توانست دروازه پرسپولیس را باز کند، پاس داد که این ضربه بلندتر از قامت پاتوسی بود و توپ عرض زمین را طی کرد. یک دقیقه بعد ضدحمله تند و تیزی توسط ترابی پی ریزی شد که روی جا ماندن فولادی ها، بازیکنان پرسپولیس به شکل پرتعداد به دروازه حریف رسیدند اما یک ناهماهنگی و ضربه اشتباه عبدی، این موقعیت خطرناک را به باد داد. دقیقه 36 ضربه آزاد ترابی به تیر افقی دروازه برخورد کرد. سه دقیقه بعد، روی یک ضدحمله سریع، عبدی در موقعیت بسیار مناسبی صاحب توپ شد که حیدریه این توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 39 سرخ پوشان بازهم تا آستانه باز کردن دروازه حریف رفتند اما پهلوان در شرایطی که با دروازه بان تک به تک شده بود در زدن ضربه آخر تعلل کرد تا حیدریه از راه برسد و توپ را از مقابل پای او به بیرون بفرستد و یک موقعیت طلایی برای سرخ پوشان از دست برود. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم شرایط متفاوتی داشت و این بار پرسپولیس بود که بازی را تهاجمی شروع کرد. در دقیقه 49 مهدی ترابی با توپ ربایی از بازیکن حریف در میانه میدان به سمت دروازه فولاد حرکت کرد و در یک رفت و برگشت ناشی از برخورد توپ به پای بازیکن حریف، فرصتی برای عبدی فراهم شد تا او با ضربه ای دقیق دروازه شاگردان نکونام را باز کند. در این دقایق کادر فنی دو تیم نسبت به قضاوت حسن اکرمی اعتراض داشتند که منجر به دادن کارت زرد به نکونام شد. در 10 دقیقه پایانی نکونام با جلو کشاندن تیمش قصد داشت دروازه میزبان را باز کند و تعویض هایی را هم در این راستا انجام داد اما نتوانست دروازه میزبان را با خطر مواجه کند. در مقابل پرسپولیس در دقیقه 90 می توانست توسط شیری به گل دوم دست پیدا کند اما این بازیکن در موقعیتی تک به تک توپ را به بدن دروازه بان فولاد زد. پرسپولیس با این پیروزی 35 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از استقلال کنار این تیم در صدر ایستاد. فولاد هم با این شکست 21 امتیازی باقی ماند. سپاهان هم با شکست برابر مس 29 امتیازی ماند و در رده سوم قرار گرفت.

داور: حسن اکرمی

ترکیب پرسپولیس تهران: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، منوچهر صفروف (58- مهدی شیری)، احسان پهلوان (66- وحدت هنانوف)، مهدی ترابی و مهدی عبدی (3+90- رضا اسدی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب فولاد خوزستان: علی غلام‌زاده، وحید حیدریه (69- میلاد بدرقه)، مهران موسوی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، حمید بوحمدان، محمد آبشک (86- احمد عبدالله‌زاده)،‌ محمدرضا عباسی (86- محمد قاسمی‌نژاد)، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز