یاسین کبریان‌جو در گفت‌وگو با برنا

قبل از کسب سهمیه جهانی فشار زیادی را تحمل کردیم/ بازی سختی مقابل بحرین داریم

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۹۰۴۰۶
قبل از کسب سهمیه جهانی فشار زیادی را تحمل کردیم/ بازی سختی مقابل بحرین داریم
عضو تیم ملی هندبال گفت: قبل از کسب سهمیه جهانی فشار زیادی را متحمل شدیم.

یاسین کبریان‌جو، عضو تیم ملی هندبال، درباره عملکرد تیم ملی در 5 بازی اخیر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پنج دیدار نسبتا سنگین داشتیم مخصوصا این سه بازی آخر که بازی خیلی مهمی بود و توانستیم بعد از هشت سال دوباره سهمیه جهانی را به دست بیاوریم. بازی با کویت یک دیدار سرنوشت ساز برای ما بود و البته بازی بسیار پر فراز و نشیبی هم شد اما در نهایت با غیرت و تلاش بچه ها توانستیم نتیجه را در ثانیه های پایانی تغییر دهیم و برنده زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که از عملکرد خودتان راضی بودید، گفت: بله، با توجه به اینکه من اولین بار است در این رویداد شرکت می کنم عملکرد قابل دفاعی داشتم. حالا هر زمان که هر مربی تشخیص داده رفتم و بازی کردم و تلاشم همیشه این بوده بهترین خودم باشم.

کبریان‌جو با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون برای حضور هرچه موفق‌تر تیم در این مسابقات توضیح داد: فدراسیون برای شرکت تیم در مسابقات قهرمانی آسیا از هیچ تلاشی دریغ نکرد و برنامه ریزی بسیار خوبی داشت که در نهایت هم این تلاش ها نتیجه داد. ما دو تورنمنت خوب داشتیم که یکی در قطر بود و دیگری در اسپانیا و البته رومانی را هم قرار بود برویم ولی بخاطر کرونا کنسل شد. همه این تورنمنت ها اثرگذار بود و خوشحالم که تلاش‌هایمان به ثمر نشست.

عضو تیم ملی هندبال در خصوص شانس کسب سکو بیان کرد: قبل از جهانی شدن فشار زیادی روی تیم بود ولی حالا شرایط بهتر است. در قدم اول به هدفمان رسیدیم و سهمیه را گرفتیم و گام بعدی ما حتما سکو خواهد بود هرچند که بازی سختی با بحرین داریم ولی با خیال راحت تری برای سرگروهی مرحله بعد تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز