شهرداری ارومیه رتبه دوم را از دست داد/ شکست ورامین در گنبد

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۰۹۹۸
شهرداری ارومیه رتبه دوم را از دست داد/ شکست ورامین در گنبد
مس رفسنجان با پیروزی مقابل تیم مدعی شهرداری ارومیه در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال خلق شگفتی کرد و گنبدی‌ها با غلبه سه امتیازی بر شهرداری ورامین، بار دیگر مقابل حریف به پیروزی رسیدند.

به گزارش برنا؛ هفته بیست‌ویکم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 6 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان و مریوان پیگیری می‌شود.

تیم میان جدولی مس رفسنجان در هفته بیست‌ویکم با پیروزی سه امتیازی مقابل تیم مدعی شهرداری ارومیه خلق شگفتی کرد. دو تیم درشرایطی مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه به دنبال مستحکم کردن رتبه دومی خود در جدول بودند، اما مس چنین اجازه‌ای به حریف مقتدرش نداد و با کسب امتیازات 25 بر 21، 25 بر 23 و 26 بر 24، کار را یکسره کرد و نماینده ارومیه را با دست خالی بدرقه کرد.

مس که در هفته هشتم دور رفت مقابل شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک شکست خورده بود، امروز با کسب یازدهمین پیروزی، 30 امتیازی شد. این تیم برای فاصله گرفتن از رتبه هشتم و کسب مجوز حضور در مرحله پلی‌آف، در کورس رقابت با تیم‌هایی چون راه‌یاب ملل مریوان و فولاد سیرجان است.

شهرداری ارومیه نیز با پذیرش هشتمین شکست خود رتبه دوم را از دست داد و به 13 برد و 37 امتیاز خود اکتفا کرد تا جایگاه قطعی این تیم در پایان دیدارهای این هفته مشخص شود.

مسعود یزدان‌پناه و اصغر حاجی‌کاظمی نظارت فنی و داوری این دیدار که به مدت 100 دقیقه طول کشید را برعهده داشتند. امیدو فولادی‌وندا و بهزاد جهانگیری هم داوران اول و دوم بودند.

 

** تکرار پیروزی گنبدی‌ها مقابل شهرداری ورامین

سالن المپیک شهر گنبد این هفته میزبان رقابت دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ورامین بود. تقابلی در شرایط یکسان برای دو تیم قعر جدولی و شهرداری گنبد به عنوان تیم یازدهم جدول (تا پایان هفته بیستم) در این مسابقه موفق شد با نتیجه سه بر صفر میهمانش را شکست دهد و پیروزی دور رفت (با نتیجه سه بر یک ) را تکرار کند.

در این دیدار شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد به ترتیب موفق به کسب امتیازات 25 بر 19 در ست اول و ثبت امتیازات مشابه 25 بر 17 در ست‌های دوم و سوم شدند.

این رقابت 81 دقیقه به طول انجامید و طی آن رشید یوسفی بازیکن شماره 3 و بهمن جهاندیده بازیکن شماره یک شهرداری ورامین به ترتیب کارت زرد و قرمز دریافت کردند.

ادریس دانشفر بازیکن شماره 2 و شاهین مظلوم بازیکن شماره 21 شهرداری گنبد نیز به ترتیب کارت زرد و قرمز گرفتند.

خلیل یگانه‌مجد، رضا خان‌محمد، بهروز جعفری، علیرضا قریب و میثم پارسه به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز