نوروزی: پیشکسوتان فوتبال، سرمایه های ارزشمند ورزش کشور هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۱:۴۵
کد خبر: ۱۲۹۱۰۴۲
نوروزی: پیشکسوتان فوتبال، سرمایه های ارزشمند ورزش کشور هستند
مشاور وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پیشکسوتان فوتبال سرمایه های ارزشمند ورزش کشور هستند گفت:از همسران پیشکسوتان مرحوم که در دوره های گذشته جام جهانی حضور داشته اند، تقدیر می شود.

به گزارش برنا؛ امین نوروزی در حاشیه ششمین جلسه مدیران وزارتخانه اظهار داشت: به امضا ریاست فدراسیون فوتبال برای تقدیر از همسران پیشکسوتان مرحومی که در دوره های گذشته جام جهانی حضور داشته اند و سرمایه های فوتبالی بوده اند دعوت نامه هایی صادر شده است و قرار است فردا در استادیوم آزادی از این بزرگواران تجلیل بعمل آید.

وی با مثبت خواندن این جلسه توضیح داد که در این نشست از دکتر سجادی درخواست کردم اختیار بیشتر به فدراسیون پزشکی ورزشی جهت نظارت روی کمیته پزشکی فدراسیون ها، ضمانت اجرایی بهتر، سلامت و مصونیت بازیکنان، جلوگیری از آسیب ها، ایمنی بهداشت فدراسیون ها بودم تا بتوانیم شاهد سلامت بیشتر در ورزشکاران باشیم.

دکتر نوروزی در خصوص اقدامات انجام شده جهت حفظ سلامتی تیم فوتبال گفت: تمامی بازیکنان تیم مورد معاینه پزشکان در فوتبال قرار گرفتند و تحت نظر ازمایشگاه مورد تایید کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ازمایش های لازم را انجام داده اند و تا امدن نتیجه تست کوید شان در قرنطینه بودند و افرادی که مشکل داشتند از اردو خارج شدند و تمامی این پروتکل ها توسط کادر پزشکی به طور دقیق انجام شده است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت تماشاچیان گفت: صندلی تماشاچیان مشخص شده است و با توجه به رعایت پروتکل ها و ایجاد فاصله نشستن بر روی تعدادی از صندلی ها ممنوع است و امیدوارم تماشاگران با رعایت قوانین مانع از از سرایت بیماری شوند.

انتهای پیام//

نظر شما
پرونده ویژه