عباس رضوی در گفت‌وگو با برنا

این صعود کار بزرگی بود/ ستاره‌های تیم ملی حلال مشکلات‌ هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۹۱۳۵۷
این صعود کار بزرگی بود/ ستاره‌های تیم ملی حلال مشکلات‌ هستند
عباس رضوی اعتقاد دارد تیم ملی کاری بزرگ کرد که راهی جام جهانی قطر شد.

عباس رضوی، پیشکسوت فوتبال، درباره صعود تیم ملی به جام جهانی قطر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: این صعود کار بزرگی بود با توجه به آن که در ابتدا شرایط سختی داشتیم و ممکن بود اصلا از مرحله اول به سلامت عبور نکنیم. به همه بابت این صعود تبریک می‌گویم. ستاره‌های تیم ملی حلال مشکلات‌ هستند. ببینید طارمی تا چه حد تاثیرگذار است و علاوه بر گلی که به ثمر رساند چقدر فضاسازی خوبی داشت. دیگر بازیکنان تیم ملی همه با توجه به بازی‌های‌شان در تیم‌های اروپایی و خارج از ایران درک و فهم خوبی از لحاظ تاکتیکی پیدا کرده اند و با یک هماهنگی خوب برای ما یک صعود خوب و شیرین رقم زدند.

وی که خود سال‌ها در ایران فعالیت کرده درباره اعتماد به دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: می‌گویند او گذشته نداشته و از ناکجا آباد سرمربی شده و از این قبیل حرف‌ها اما وقتی عملکرد او خوب بوده و با شرایط به خوبی خود را وفق داده چرا نباید به او بیشتر اطمینان کرد؟ همین حالا اگر مربی دیگری بیاوریم طول می‌کشد تا خود را با شرایط هماهنگ کند پس تغییر او منطقی نیست. اسکوچیچ بی‌عیب نیست و باید مشکلات را مرتفع کند اما بهترین کار در شرایط فعلی حمایت از اوست.

اسکوچیچ گفت: تیم ملی بعضی اوقات بیش از حد در عرض بازی می‌کند و جسارت لازم را برای حمله آن‌چنان ندارد که این مسئله باید رفع شود. همچنین اگر روحیه بهتری داشته باشند زهردارتر از این ها هم عمل خواهند کرد. این تیم نیاز به اردوهای آماده ‌سازی دارد و نباید بدون آماده‌سازی در خور شان به میادین بزرگ پای بگذارد. امیدوارم این صعود با حمایت مسئولین و برنامه‌ریزی‌های درست همراه شود تا نتیجه ای خوب در جام جهانی بگیریم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز