رویدادهای آتی در جلسه کمیسیون قوانین و داوری FIVB بررسی شد/ گراسا: والیبال باید مدرن بماند

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۷:۵۱:۵۱
کد خبر: ۱۲۹۱۹۹۸
رویدادهای آتی در جلسه کمیسیون قوانین و داوری FIVB بررسی شد/ گراسا: والیبال باید مدرن بماند
کمیسیون قوانین و داوری مسابقات فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در ابتدای سال بسیار شلوغ والیبال و والیبال ساحلی، رویدادهای آتی این رشته ورزشی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش  برنا، این نشست با حضور گیلرمو پاردس رئیس کمیسیون، دبیر و اکثریت اعضا به صورت حضوری در مقر FIVB در لوزان سوئیس برگزار شد و تعدادی از شرکت کنندگان نیز از طریق ویدئو کنفرانس به آن ملحق شدند.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال در ابتدای این نشست به اعضای کمیسیون توصیه کرد که سخت کار کنند تا از بالاترین سطح داوری مسابقات در رویدادها اطمینان حاصل شود.

دکتر آری گراسا تصریح کرد: سال 2022، سال بسیار مهمی برای والیبال و والیبال ساحلی است و سه دوره مسابقات جهانی برای اولین بار در یک سال برگزار می‌شود.

وی با یادآوری این‌که مسابقات قهرمانی جهان مردان در روسیه، مسابقات قهرمانی زنان در هلند و لهستان و مسابقات جهانی والیبال ساحلی در ایتالیا برگزار می‌شود، افزود: در سال 2022 رویدادهای سالانه این ورزش در جهان به‌ویژه لیگ ملت‌های والیبال با قالبی جدید و اولین نسخه تور ساحلی جهانی والیبال نیز برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال با تاکید بر اهمیت کار کمیسیون قوانین مسابقات و داوری، گفت: شما کسانی هستید که ثبات و کیفیت داوری را در رویدادهای والیبال در جهان تضمین می‌کنید. شما افراد کلیدی هستید که مطمئن می‌شوید قوانین ورزش والیبال دائماً به روز می‌شود تا منعکس کننده دوران مدرن باشد و جذابیت این رشته ورزشی را برای تماشاگران حفظ می‌کنید.

آری گراسا تاکید کرد: این کمیسیون باید همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای مدرن کردن ورزش والیبال باشد و آن را برای طرفداران نوآورانه‌تر و جذاب‌تر کند.

پس از سخنان افتتاحیه رئیس FIVB، کمیسیون به پنج کارگروه تقسیم شد و جلسات جداگانه‌ای در مورد موضوعات مختلف برگزار کردند.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز