تثبیت جایگاه پیکان و لبنیات در بالای جدول/ هفتمین شکست شهرداری ارومیه در دور برگشت

۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۷:۲۶:۵۲
کد خبر: ۱۲۹۲۴۴۱
تثبیت جایگاه پیکان و لبنیات در بالای جدول/ هفتمین شکست شهرداری ارومیه در دور برگشت
تیم‌های لبنیات هراز آمل و پیکان با پیروزی مقابل حریفان در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال، جایگاه خود را در رتبه‌های دوم و سوم جدول تثبیت کردند.

به گزارش برنا؛ هفته بیست و دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 10 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای ورامین، تهران، آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار) و مریوان پیگیری می‌شود.

جدال سیزده‌ بردهای هفته بیست‌ودوم با پیروزی لبنیات هراز آمل مقابل شهرداری گنبد آغاز شد. دو تیم درحالی مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان بهروز عطایی تا پایان هفته بیست‌ویکم 13 برد و 37 امتیاز کسب کرده بودند و در این دیدار، دو هدف را دنبال می‌کردند، حفظ جایگاه سومی و گرفتن انتفام شکست دور رفت از گنبدی‌ها. هدفی که بازیکنان و کادرفنی لبنیات هراز آمل به خوبی آن را محقق کردند تا با غلبه سه بر صفر مقابل نماینده گنبد و کسب امتیازات 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 17، چهاردهمین پیروزی و چهلمین امتیاز را کسب کنند و سوم جدول بمانند.

نکته حائز اهمیت شکست شهرداری گنبد در بازی امروز بود. گنبدی‌ها در زمره تیم‌هایی بودند که برد و باختشان در بازی این هفته، تاثیر مستقیمی روی صعود تیم‌ها 13 امتیازی جدول به مرحله پلی‌آف داشت.

گفتنی است، شهرداری گنبد در هفته نهم دور رفت با نتیجه سه بر یک مقابل لبنیات هراز آمل به پیروزی رسیده بود.

این بازی در مدت زمان 87 دقیقه انجام شد و حسین پورکاشیان و حمید حق‌بین ناظر فنی و داوری آن بودند. احمد سرمست و امید فولادی‌وندا هم به عنوان داور اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

** ثبت هفتمین شکست شهرداری ارومیه در دور برگشت

نبرد شهرداری ارومیه و پیکان بر سر رتبه دومی جدول، همان‌طور که از قبل نیز پیش‌بینی می‌شد، نبردی سنگین بود که سرنوشت آن در ست پنجم مشخص شد؛ جایی که شاگردان خوروساز پیمان اکبری موفق شدند بار دیگر پیروزی سه بر دو دور رفت را این بار در هفته بیست و دوم تکرار کنند.

این برد، پیکان را 42 امتیازی کرد تا با این پیروزی به‌موقع، خوردوسازان موقعیت خود در رتبه دوم جدول را تثبیت کنند. در این رقابت پیکانی‌ها در ست‌های اول، چهارم و پنجم به امتیازات 28 بر 26، 25 بر 17 و 15 بر 10 رسیدند. شهرداری ارومیه هم با پیروزی 25 بر 22 و 25 بر 21 در ست‌های دوم و سوم، یک امتیاز از این دیدار گرفت و 38 امتیازی شد.

پیش از این پیکان در دیدار هفته نهم دور رفت با نتیجه سه بر دو مقابل نماینده ارومیه به پیروزی رسیده بود و این، هفتمین شکست شهرداری ارومیه در دور برگشت بود.

این دیدار در مدت زمان 155 دقیقه انجام شد و طی آن رحمان داودی بازیکن شماره 11 شهرداری ارومیه در ست اول کارت زرد دریافت کرد.

امیر طلوع‌کیان، محمد شاهمیری، کیوان عابدزاده و اسماعیل رزقی به عنوان ناظرفنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت بازی را برعهده داشتند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز