مقاومت یزد صاحب رتبه چهارم جدول شد/اختلاف ۱۵ امتیازی صدرنشین با تیم دوم جدول

۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۹۲۴۷۳
مقاومت یزد صاحب رتبه چهارم جدول شد/اختلاف ۱۵ امتیازی صدرنشین با تیم دوم جدول
تیم مقاومت یزد با غلبه بر نارنجی‌پوشان سایپا، یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و جایگاه چهارم شهرداری ارومیه به دست آورد. در دیگر مسابقه این هفته فولاد مبارکه سپاهان نیز با شکست هورسان و کسب پنجاه‌وهفتمین امتیاز، اختلاف شگفت‌انگیزی با رقبا پیدا کرد.

به گزارش برنا، هفته بیست و دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 10 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای ورامین، تهران، آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار) و مریوان پیگیری شد.

یکی از دیدارهای جذاب، حساس و تاثیرگذار هفته بیست‌ودوم، تقابل سایپا و مقاومت یزد بود. رقابتی که به میزبانی خودروسازان برگزار شد و در آن یزدی‌ها توانستند با نتیجه سه بریک به حریف تهرانی خود غلبه کرده و معادلات بالانشینان را برهم بزنند.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت یزد در این دیدار در ست‌های اول، سوم و چهارم به امتیاز مشابه 25 بر 23 رسیدند و کار را تمام کردند تا با کسب چهاردهمین پیروزی، 39 امتیازی شوند و شهرداری ارومیه را از رتبه چهارم جدول به زیر بکشند.

سایپا در ست دوم 25 بر 20 به پیروزی رسید. پیش از این و در دور رفت مقاومت یزد موفق شده بود با نتیجه سه بر دو سایپا را شکست دهد.

دیدار دو تیم 129 دقیقه طول کشید و طی آن آرش کشاورزی بازیکن شماره 13 سایپا و رضا عابدینی بازیکن شماره 6 مقاومت یزد در ست دوم کارت زرد گرفتند.

محمدحسن خوشدل، علی یاوری، علیرضا قریب و محمدرضا درفش‌کاویان به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و دوم، نظارت و قضاوت بازی را برعهده داشتند.

 اختلاف امتیازی شگفت‌انگیز سپاهان با سایر رقبا

تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان در رقابتی راحت و یک‌طرفه در خانه موفق شد میهمانش هورسان رامسر را در سه ست متوالی و با امتیازات 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 22 شکست دهد.

این نوزدهمین پیروزی سپاهان در لیگ برتر بود. به این ترتیب جمع امتیازات شاگردان رحمان محمدی‌راد به عدد 57 رسید تا این تیم به اختلاف امتیازی شگفت‌انگیزی (15 امتیاز) با سایر رقبا برسد.

سپاهان در هفته نهم دور رفت نیز موفق به پیروزی سه بر صفر مقابل هورسان شده بود و در مسابقه امروز هم شانزدهمین شکست نماینده رامسر را رقم زد.

محمد ابراهیم‌زاده و مجید محسنی شوشتری ناظران فنی و داوری این بازی بودند که 87 دقیقه طول کشید. قضاوت بازی نیز برعهده مهدی نویدی و علیرضا پوردهقان به عنوان داوران اول و دوم بود.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز