سیرجانی‌ها انتقام گرفتند

۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۲۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۹۳۸۹۷
سیرجانی‌ها انتقام گرفتند
فولاد سیرجان ایرانیان با کسب دوازدهمین برد در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال مردان، از سایپا انتقام گرفت و هورسان رامسر با تکرار پیروزی برابر آذرباتری به هفتمین برد خود دست یافت.

به گزارش برنا، هفته بیست‌و‌سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 13 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، ورامین، یزد، گنبد، رامسر، تهران و گرگان پیگیری می‌شود.

شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان ایرانیان بعد از صعود به رتبه هفتم در پایان هفته بیست‌ودوم، درحالی امروز از سایپا میزبانی کردند که برای حفظ جایگاه و پیاده کردن برنامه‌هایشان برای صعود به پلی‌آف نیاز به پیروزی در هفته‌های پایانی لیگ برتر داشتند. همین مسئله هم انگیزه‌ای شد تا در تقابل با سایپا به پیروزی سه بر صفر و با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 17 در ست‌های اول تا سوم دست یابند.

سیرجان با کسب دوازدهمین پیروزی، ضمن جبران شکست سه بر صفر دور رفت مقابل سایپا، در جدول رده‌بندی 35 امتیازی شد.

این رقابت در مدت زمان 82 دقیقه انجام شد. مسعود یزدان‌پناه، علی‌اکبر ثابتی‌پور، محمد شاهمیری، مهدی نویدی و بهزاد جهانگیری به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

 پیروزی هورسان در بازی خانگی

تقابل قعرنشینان در هفته بیست‌وسوم به سود هورسان رامسر  تمام شد. جایی که شاگران مسعود آرمات موفق شدند با نتیجه سه بر صفر و کسب امتیازات 25 بر 22 در ست اول و 25 بر 20 در ست‌های دوم و سوم، تیم آذرباتری ارومیه را شکست دهند. پیش از این هورسان رامسر در دور رفت با نتیجه سه بر یک مقابل آذرباتری به پیروزی رسیده بود.

هورسان به رغم پیروزی برابر آذرباتری ارومیه با توجه به نتایج دیگر مسابقات این هفته از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید شد تا در سه هفته باقی مانده مرحله مقدماتی برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنند.

این رقابت به مدت 86 دقیقه طول کشید. خلیل یگانه مجد، حمید حق‌بین، علیرضا قریب و مجتبی بیداریان به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم بر این بازی نظارت و قضاوت داشتند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز