محمود کلهر در گفت‌و‌گو با برنا

نمی‌توانند مانع قهرمانی پرسپولیس شوند/ درویش قدم‌های خوبی را برداشته است

۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۹۴۳۸۱
نمی‌توانند مانع قهرمانی پرسپولیس شوند/ درویش قدم‌های خوبی را برداشته است
پیشکسوت پرسپولیس گفت: روند و میل به قهرمانی و موفقیت در ساختار پرسپولیس و بازیکنانش نهادینه شده و هیچ‌کس و هیج چیز نمی‌تواند مانع ادامه این شرایط در این تیم شود.

محمود کلهر، پیشکسوت پرسپولیس، با اشاره به تعامل خوبی که بین مدیریت و کادر فنی ایجاد شده به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: این اتفاق، خبر خوبی برای پرسپولیس محسوب می‌شود و امیدوار هستم این موضوع برای باشگاه ادامه‌دار باشد. مدیریت می‌تواند با اضافه کردن افراد متخصص به بدنه باشگاه و پشتیبانی خوب از کادر فنی و اعضای تیم شرایط مطلوبی را برای پرسپولیس ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: با آرامش در تیم به طور حتم یحیی و همکارانش می‌توانند بهترین و ایده‌آل‌ترین شرایط فنی را برای پرسپولیس رقم بزنند و بهترین اتفاقات برای تیم رخ بدهد. با این شرایط کسب ششمین قهرمانی متوالی برای پرسپولیس دور از دسترس نیست و این تیم می‌تواند امسال هم بالاتر از همه تیم‌ها جام را به هوادارانش هدیه بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط فنی این روزهای تیم گل‌محمدی تصریح کرد: با اضافه شدن احمد گوهری به عنوان رقیبی خوب برای حامد لک و اضافه شدن دو بازیکن تاجیک به نظر من پرسپولیس از نظر مهره مشکلی ندارد. مهره‌های چند پسته و کارآمدی که قرمزها در حال حاضر در اختیار دارند، می‌توانند خلاءها را در این تیم پر کنند. اگر آسیب دیدگی برای عیسی پیش نمی‌آمد، حضور او هم به عنوان بازیکنی خوب و موثر برای پرسپولیس خیلی خوب بود اما با این وجود مهدی عبدی نشان داد کادر فنی و هواداران می‌توانند در ادامه فصل به او اعتماد داشته باشند. مهمترین فاکتور مثبت در پرسپولیس حضور بازیکنان چند پسته‌ای است که می‌توانند در مواقع حساس به کمک این تیم بیایند.

کلهر با اشاره به عملکرد درویش به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس سال‌های زیادی است که در بخش مدیریت با مشکلاتی روبرو است. رضا درویش در مدت کوتاهی که در راس مدیریت باشگاه قرار گرفته، توانسته قدم‌های خوب و مثبتی را بردارد که امیدوارم این روند برای او و پرسپولیس ادامه داشته باشد. به نظر من تقویت چارت مدیریت با نیروهای متخصص اقتصادی می‌تواند پرسپولیس را در بخش مالی و اقتصادی تقویت کرده و شرایط بهتری برای باشگاه از این حیث رقم بخورد.

وی با یادآوری اولین سالگرد ستاره‌های فقید پرسپولیس اظهار داشت: خدا مهرداد و علی، حمید جاسمیان و دیگر ستاره‌های فقید فوتبال ما را که از دست داده‌ایم رحمت کند. پایگاه این عزیزان در قلب همه ما محفوظ است. ان‌شاءالله بتوانیم تا زمانی که عزیزان و پیشکسوتان زنده هستند قدرشان را بدانیم. مسئولان پرسپولیس، استقلال، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید تا این عزیزان در قید حیات هستند به آنها توجه کنند.

کلهر در مورد آینده تیم گل‌محمدی گفت: پرسپولیس به جز چند دیدار اول در نیم فصل روند رو به رشد و خوبی را داشته و با اقتدار و نتایج خوبی نیم فصل اول را به پایان رساند. این روند در ساختار پرسپولیس و بازیکنانش نهادینه شده و هیچ کس و هیج چیز نمی‌تواند مانع ادامه این شرایط در تیم شود. این که برخی می‌خواهند با اتفاقات و مسائلی خارج از مستطیل سبز ترمز پرسپولیس را بکشند، حرکتی منسوخ شده است.

وی تاکید کرد: بنده اطمینان دارم پرسپولیس با شرایط خوبی که دارد می‌تواند برابر تیم خوب فولاد که وضعیتش در مقایسه با اول فصل تغییراتی داشته، نمایش خوبی را از خود ارائه بدهد. فولاد در ساختار دفاعی‌اش مشکلاتی دارد و پرسپولیس با استفاده از نقاط ضعف حریفش در سوپرجام هم نتیجه مطلوبی را کسب کرده و می تواند با قهرمانی در سوپرجام با روحیه بالایی برای کسب ششمین جام متوالی در لیگ برتر به کار خود ادامه بدهد.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز