بدشانسی بزرگ خداپرست در زادگاهش

۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۹۵۲۳۱
بدشانسی  بزرگ خداپرست در زادگاهش
​تیم شهرداری ورامین که هدایت آن را ساسان خداپرست برعهده دارد، شانزدهمین باخت خود را در ارومیه تجربه کرد و اندک شانس صعود به مرحله پلی‌آف را از دست داد.

به گزارش برنا؛ هفته بیست‌و‌چهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 17 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، گنبد، رفسنجان و گرگان پیگیری می‌شود.

جدال شهرداری‌های ارومیه و ورامین در این هفته به سود نماینده ارومیه تمام شد. دو تیم درحالی مقابل هم قرار گرفتند که از یک طرف شهرداری ورامین به دنبال افزایش تعداد پیروزی‌ها و تلاش برای گرفتن سهمیه پلی‌آف بود و در طرف مقابل شهرداری ارومیه در تکاپو برای ارتقای جایگاه در هفته‌های پایانی. باخت ورامینی‌ها با نتیجه سه بر یک مقابل شاگردان محمدرضا تندروان اندک امید شهرداری ورامین برای کسب سهمیه پلی‌آف را از بین برد.

هرچند که شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین شروع خوبی داشتند و ست اول را با نتیجه 27 بر 25 به سود خود تمام کردند، اما نماینده ارومیه در ست‌های دوم، سوم و چهارم با ثبت امتیازات 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 16 کار را تمام کرد تا پانزدهمین پیروزی و چهل‌وچهارمین امتیاز در کارنامه شهرداری ارومیه نقش ببندد.

این مسابقه در مدت زمان 122 دقیقه انجام شد و طی آن رشید یوسفی بازیکن شماره 3 شهرداری ورامین در ست سوم کارت زرد گرفت. همچنین در ست اول بازی حسین ولایی بازیکن شماره 4 ورامینی‌ها از ناحیه مچ پا مصدوم شد.

عباس امانی، حمید حق‌بین، علیرضا قریب و مهدی نویدی‌نو به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت بازی را برعهده داشتند.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز