ناهید غارسی در گفت‌وگو با برنا

علاقه داریم به تیم ملی کمک کنیم/ تیم‌های حاضر در لیگ بانوان با مشکل اسپانسر مواجه می‌شوند

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۹۶۱۲۷
علاقه داریم به تیم ملی کمک کنیم/ تیم‌های حاضر در لیگ بانوان با مشکل اسپانسر مواجه می‌شوند
ناهید غارسی گفت: تیم‌های حاضر در لیگ هندبال سال آینده با مشکل اسپانسر مواجه خواهند شد.

ناهید غارسی، سرمربی تیم هندبال بافق یزد، درباره تعطیلی سه ماهه رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: دور رفت لیگ برتر اواخر دی ماه به پایان رسید و بر اساس آنچه که فدراسیون اعلام کرده این مسابقات پس از گذشت هشتاد و پنج روز در سال جدید برگزار خواهد شد. علت این تعویق سه ماهه برگزاری اردوهای تیم ملی نوجوانان و جوانان و در ادامه حضور این دو تیم در رقابت های قهرمانی آسیاست. قطعا همه ما دوست داریم به تیم ملی کمک کنیم و در کنارش باشیم اما نباید از لیگ و تیم های شاغل در آن غافل شویم.

وی افزود: متاسفانه تیم‌ها و باشگاه‌ها از این اتفاق بسیار آسیب خواهند دید. از همه مهمتر اسپانسرها متضرر خواهند شد و طبیعتا با این روند فصل آینده تیم‌ها حامیان مالی خود را از دست خواهند داد. من با فدراسیون هم صحبت کردم که تیم‌هایی که در دو تیم‌ جوانان و نوجوانان بازیکنی ندارند، بازی هایشان برگزار شود اما با توجه به شرایطی که وجود داشت موافقت نشد. به هر حال تصمیمی است که گرفته شده، البته فدراسیون هم مقصر اصلی نیست چون تغییر تاریخ رقابت ها بیشتر باعث این تعطیلی طولانی مدت شد اما قاعدتا همه از این اتفاق آسیب خواهند دید.

پیشکسوت با سابقه هندبال با اشاره به سطح فنی رقابت‌های لیگ گفت: لیگ بانوان امسال به بهترین شکل برگزار شد، هرچند ضعف هایی هم داشت اما در کل شاهد یک لیگ جذاب و پویایی بودیم. امیدوارم بودم مسابقات تا پایان فصل با همین روند طی شود اما با توجه به تعطیلی مسابقات نمی‌ توان این انتظار را داشت. اکثر نفرات در حال حاضر به تعطیلات رفتند و در بهترین حالت از فروردین تمرینات گروهی را شروع خواهیم کرد. از طرفی آغاز مجدد مسابقات با ماه رمضان همزمان خواهد بود که حتما کیفیت مسابقات در این صورت کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز