محمد پنجعلی در گفت‌وگو با برنا

پرسپولیس از مسیر قهرمانی خارج نمی‌شود/ سرخ‌پوشان مرد روزهای سخت هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۹۷۷۴۰
پرسپولیس از مسیر قهرمانی خارج نمی‌شود/ سرخ‌پوشان مرد روزهای سخت هستند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بیدی نیست که با این بادها بلرزد و باز هم با تمام توان خود به کار خود ادامه می‌دهد.

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه از زمین و آسمان برای پرسپولیس مانع تراشی می کنند تا این تیم برای ششمین بار متوالی قهرمان نشود. تیمی که از ابتدای لیگ با موانع زیادی روبرو شده تا به امروز پا پس نکشیده و در ادامه هم کم نمی آورد. خیال همه راحت، مشکلات، پرسپولیس را آبدیده تر می کند و آن وقت است که کسب ششمین جام برای همه ما لذت بخش تر خواهد شد.

وی افزود: هر تیم و باشگاهی با نیمی از مشکلات این روزهای پرسپولیس روبرو بود، تا الان زمین خورده بود اما پرسپولیس بیدی نیست که با این بادها بلرزد و باز هم با تمام توان خود به کار خود ادامه می دهد. متاسفانه مدیریت های قبلی و همین طور سنگ اندازی آنهایی که نمی خواهند پرسپولیس مسیر قهرمانی هایش را ادامه دهد، دست به دست هم داده تا تیم را از ریل موفقیت هایش خارج کنند اما با غیرت بچه ها، تلاش کادر فنی و حمایت هواداران و پیشکسوتان این بار هم تیر بدخواهان پرسپولیس به سنگ می خورد.

پنجعلی در مورد بازی برابر نساجی و صف طولانی غایبان پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: شرایط سخت است اما پرسپولیسی ها مرد روزهای سخت هستند. من اطمینان دارم همه شرایط خاص تیم را درک می کنند و مثل همیشه از جان مایه می گذارند تا بازی را به سود خود به پایان برسانند. درست است که دست یحیی و مربیان بسته است اما پرسپولیس با این شرایط می تواند بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته و برنده این دیدار شود.

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه ما دل مان برای تیم می سوزد چون ظلم هایی را که  می شود می بینیم. تیمی که از آسیا محروم شد و مشکلاتی را برای آن پیش آوردند تا مسیرش را برای تکرار قهرمانی گم کند اما اطمینان دارم پرسپولیس همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد و در نهایت قهرمان می شود، قهرمانی که لذتش از 5 دوره قبل هم بیشتر خواهد بود. 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز