جنگ ناتمام فلزات در لیگ برتر/ مصاف بازنده‌های بزرگ در مسجدسلیمان

۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۹۳۷۸
جنگ ناتمام فلزات در لیگ برتر/ مصاف بازنده‌های بزرگ در مسجدسلیمان
پرونده بازی های هفته هجدهم لیگ برتر در روز تمام فوتبالی باز می شود تا با برگزاری 8 دیدار عصر و شب کاملا فوتبالی برای هواداران تیم های حاضر در لیگ برتر رقم بخورد. مروری بر این دیدارها (به استثنای دیدار سرخابی ها برابر حریفان شان) داریم.

به گزارش برنا؛ بدون در نظر گرفتن بازی پرسپولیس و استقلال برابر حریفان خود در هفته هجدهم، امروز شاهد برگزاری 6 دیدار مهم در شهرهای مختلف هستیم؛ دیدارهایی که بدون شک می تواند از جذابیت های زیادی برخوردار باشد .

جنگ ناتمام فلزات در لیگ برتر

شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان پس از پیروزی شیرین برابر پدیده در مشهد، خود را برای جدال برابر فولاد آماده می کنند. حریف امروز مس در شرایطی روبروی این تیم با نشاط و باانگیزه قرار می گیرد که هفته قبل با پیروزی برابر آلومینیوم برد مهمی را اهواز به دست آورد و حالا برای تداوم موفقیت های خود برنامه ویژه ای دارد تا بدین ترتیب در این هفته نیز مثل هفته قبل در جنگ فلزات  این بار مس را با شکست دیگری روبرو کند. دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر یک فولاد به پایان رسید.

کورس سپاهان ادامه دار می شود!؟

پس از این که هوادار در دربی کوچک برابر پیکان هفته قبل به پیروزی رسید حالا شاگردان رضا عنایتی باید در دیداری خانگی به مصاف تیم احیا شده سپاهان بروند. سپاهانی که در بازی های اخیرش، نتایج خوبی را کسب کرده و در هفته قبل با برد پرگل برابر نفت مسجدسلیمان پیروزی روحیه بخشی را به دست آورد تا شاگردان نویدکیا حالا با انگیزه بالاتری برای دیدار بعدی خود آماده شود. این در شرایطی است که در بازی رفت هوادار تا دقایق پایانی برابر سپاهان مقاومت کرده بود اما گل دیرهنگام شاگردان نویدکیا برد یک بر صفر را برای زردهای اصفهانی رقم زد.

دوئل تماشایی در فولادشهر

در حالی که حرف و حدیث های دیدار قبلی ذوب آهن برابر پیکان همچنان ادامه دارد، مهدی تارتار و شاگردانش در بازی این هفته خود در خانه پذیرای پیکانی هستند که پس از باخت برابر هوادار در اندیشه جبران مافات چمدان های خود را به مقصد اصفهان می بندند. تقابل تارتار برابر تیم فصل قبل خود و تکرار این ماجرا برای مجتبی حسینی روبروی تیم قبلی اش در این دیدار می تواند بر جذابیت های دوئل این دو سرمربی جوان لیگ برتر بیافزاید تا تلاش برای پیروزی در این بازی برای دو تیم با انگیزه های ویژه ای صورت بگیرد. در بازی رفت دو تیم، پیکان با برتری یک بر صفر ذوب آهن را شکست داده بود.

گل گهر یقه فجر را می گیرد؟

فجرسپاسی که همچنان روی نوار ناکامی حرکت می کند، پس از شکست در سیرجان برابر شاگردان امیر قلعه نویی، حالا امیدوار به جبران مافات است، اتفاقی که می تواند شوک مثبتی را برای شاگردان کلانتری ایجاد کند. این در حالی است که حریف این هفته فجر، صنعت نفت آبادان است که در هفته قبل با گل کاپیتان خود که در دقایق پایانی به ثمر رسید، برد ارزشمندی را به دست آورد تا شاگردان منصوریان با روحیه خوبی برای موفقیت در بازی بعدی برابر فجر تلاش کنند. دیدار رفت نفت و فجر در آبادان با پیروزی دو بر صفر کاکوهای شیرازی به پایان رسید تا نفت با انگیزه انتقام برای برد در این دیدار به میدان برود.

انتقام، انگیزه مهم نساجی

نساجی مازندران پس از شکست در بازی خانگی اش که در مشهد برابر پرسپولیس رقم خورد حالا امیدوارانه به رویارویی با گل گهرسیرجان فکر می کند. قرمزهای قائمشهری که برابر تیم گل محمدی شکست 3 بر یک را پذیرا شدند در بازی هجدهم خود در لیگ بیست و سوم باید به مصاف شاگردان امیر قلعه نویی برود. در آن سوی میدان سیرجانی ها که شرایط نسبتا پایداری را به دست آورده اند پس از پیروزی دو بر صفر روبروی فجر در اندیشه کسب امتیازات کامل از این دیدار خارج از خانه خود هستند. تقابل شاگردان ساکت الهامی و امیر قلعه نویی در دور رفت برنده نداشت و تساوی یک – یک نتیجه ای بود که برای آن دیدار رقم خورد.

مصاف بازنده های بزرگ

نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد در شرایطی امروز روبروی هم به میدان می روند که هر دو تیم هفته هفدهم را با شکست های سنگین به پایان رساندند. در شرایطی که شاگردان فکری برابر سپاهان با نتیجه 4 بر یک مغلوب شدند، یاران داود سیدعباسی نیز با باخت 3 بر یک روبروی مس، این بازی را بدون کسب امتیاز به پایان رساندند تا بدین ترتیب بازنده های بزرگ امروز در مسجدسلیمان روبروی هم قرار گرفته و برای جبران ناکامی های خود در هفته گذشته تلاش کنند. مصاف این دو تیم در دور رفت با برتری یک بر صفر مسجدسلیمانی ها به پایان رسید.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز