ذوب‌ آهن سوم شد/ تلاش قابل تقدیر بازیکنان جوان پیکان

۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۹۳۹۶
ذوب‌ آهن سوم شد/ تلاش قابل تقدیر بازیکنان جوان پیکان
تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان با شکست پیکان در دیدار رده‌بندی لیگ برتر زنان به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش برنا؛  مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه 28 بهمن) با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این مرحله که از ساعت 12 آغاز شد، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران در دیدار رده‌بندی و برای کسب مقام سومی به مصاف هم رفتند.

شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا رتبه سوم لیگ برتر والیبال زنان سال 1400 را از آن خود کنند.

تیم پیکان که بازیکنان جوانی در ترکیب خود دارد، تلاش بسیار خوبی برابر ذوبی‌ها داشت و در ست سوم این مسابقه 27 بر 25 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 20 و 27 بر 25 نتیجه را به ذوب آهن واگذار کرد تا به رتبه چهارمی این رقابت‌ها اکتفا کند. پیکانی‌ها سال 99 به مدال برنز لیگ برتر زنان دست یافته بودند.

بدین ترتیب تیم ذوب‌آهن اصفهان که با شش دوره قهرمانی، هفت عنوان نایب قهرمانی و دو مدال برنز پرافتخارترین تیم شرکت کننده در این مسابقات بود، در سال 1400 پانزدهمین مدال خود را به رنگ برنز کسب کرد تا به گنجینه افتخارات خود اضافه کند.

آمنه خواجه‌ئیان و محبوبه زرنویس‌زاده تیم نظارتی دیدار رده‌بندی لیگ برتر زنان بودند که به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری ایفای نقش کردند.

نرگس افشین، ماندانا مطیعی و فرحناز قویدل نیز قضاوت این مسابقه را به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک برعهده داشتند که 147 دقیقه طول کشید.

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

تیم ذوب‌آهن اصفهان در مرحله گروهی لیگ برتر زنان امسال با 16 برد و 47 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت و در مرحله نیمه‌نهایی در سه دیدار به مصاف باریج اسانس کاشان رفت و با تحمل دو شکست از راه‌یابی به دیدار پایانی بازماند.

تیم پیکان نیز در مرحله گروهی 12 برد و 36 امتیاز به دست آورد و در دو مسابقه مرحله نیمه‌نهایی مغلوب سایپا شد تا حریف ذوب‌آهن در مسابقه رده‌بندی شود.

تیم‌های سایپا تهران و باریج اسانس کاشان از دقایقی دیگر در دیدار نهایی لیگ برتر زنان و برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز